MG го претстави новиот ES5 електричен SUV

74

Новиот MG ES5 електричен SUV добива подобрен изглед, настапувајќи како електрична замена за ZS кој ја укина својата ЕВ верзија

SAIC-MG претстави нов електричен SUV во Кина, кој се очекува да послужи како замена за ZS EV на извозните пазари вклучувајќи ги Европа, Велика Британија и Австралија. MG ES5 го споделува ЕВ подвозјето со хечбекот MG4, со поголем отпечаток и поелегантен дизајн во споредба со неговиот претходник.

 

 

MG ZS доби нова генерација за 2025 година, но само со хибриден погон, исфрлајќи ја целосно електричната опција. Наместо да усвои сличен дизајн за наследникот на целосно електричниот ZS EV, компанијата избра да лансира сосема поинаков модел, со корист од најновите достигнувања во својата ЕВ технологија.

ES5 прифаќа чист стилски јазик, со лице без решетка што го разликува од моделите на MG со погон на внатрешно согорување. Отворите на браникот потсетуваат на родстерот MG Cyberster, додека поделените LED фаровите се потенки и поагресивни од порано. Профилот е прилично препознатлив, додека задните светла со целосна ширина имаат слична форма на MG4.

Електричниот SUV е долг 4.476 милиметри, што го прави 162 мм подолг од појдовниот ZS EV. Најголем дел од дополнителната должина е меѓуоскиното растојание, кое е растегнато до 2.730 мм.

Внатре има волан со рамно дно, дигитална табла со инструменти, голем инфозабавен екран на допир и лебдечка централна конзола.

MG ES5 ја дели основата на Modular Scalable Platform (MSP) со хечбекот MG4. Се напојува од еден електричен мотор на задната оска, кој произведува 170 КС и 250 Nm вртежен момент. Не е јасно дали моделот во иднина ќе добие помоќни верзии со двоен мотор.

Во Кина, теренецот ќе понуди три опции за ултра тенок пакет батерии со литиум железо фосфат, произведен од заедничкото вложување на SAIC и CATL. Според пополнувањата во кинескиот MIIT, најголемата батерија ќе има капацитет од 62,2 kWh, нудејќи максимален опсег од 525 километри според протоколите CLTC.

Пазарното лансирање на MG ES5 на извозните пазари, пред се во Европа, се очекува да се случи во 2025 година.

Avtoplus.mk