![bmw-6706660_640](https://biznisinfo.mk/wp-content/uploads/2025/02/bmw-6706660_640.jpg)
БМВ вети дека ќе продолжи да инвестира во мотори со внатрешно согорување и хибридна технологија бидејќи предупреди на „ролеркостер“ во американската транзиција кон електрични возила по враќањето на Доналд Трамп на претседателската функција.
Членот на Управниот одбор, Јохен Голер, рече дека групата останува оптимист во врска со продажбата на бензин и плаг-ин хибриди во САД, дури и ако побарувачката за електрични возила се забави во текот на следните неколку години поради промените во политиката под новата администрација.
„Мислам дека би било наивно да се верува дека чекорот кон електрификација е еднонасочна улица. „Тоа ќе биде вистинско возење“, изјави Голер, кој е задолжен за клиентите, брендовите и продажбата, за „Фајненшл тајмс“ во седиштето на БМВ во Минхен.
„Затоа инвестираме во нашите мотори со внатрешно согорување“, рече тој. „Инвестираме во модерни plug-in хибриди. И ние ќе продолжиме да воведуваме електрични автомобили“.
BMW, кој исто така ги поседува марките Rolls-Royce и Mini, долго време е внимателен во врска со темпото на глобалната промена кон електричните возила, развивајќи широк асортиман на производи долго пред да почне да се забавува растот на продажбата на електрични возила.
Компанијата издаде предупредување за профит минатата година откако беше погодена од пад на продажбата во Кина и принудена да повлече 1,5 милиони возила поради потенцијално неисправни системи за сопирање развиени од Continental.
Но, нејзината поширока стратегија во голема мера се исплатеше во време кога нејзините германски ривали Фолксваген и Мерцедес-Бенц се мачеа да се прилагодат на намалената побарувачка за електрични возила и покрај нивните претходни амбиции да бидат целосно електрични.
Додека меѓународните конкуренти, вклучувајќи ги Toyota и Stellantis, исто така зазедоа мултиенергетски пристап, BMW се истакна со својата силна понуда на електрични возила со ист дизајн и изглед како нивните бензински и хибридни колеги.
Групната продажба на целосно електрични автомобили се зголеми за 13,5 отсто минатата година на 426.594 возила, што претставува 17 отсто од вкупната продажба. Вклучувајќи ги хибридите, учеството на електрифицираните возила беше 24 проценти.
„Предвидувавме дека луѓето нема да сакаат да бидат дискриминирани поради погонската единица“, рече Голер. „Го следевме патот што сега го следат другите“.
Аналитичарите велат дека BMW е подобро позициониран од ривалите за да ги исполни построгите цели на ЕУ за емисиите без да продава електрични возила со големи попусти. Исто така, таа е помалку изложена на тарифната војна на Трамп, бидејќи 65 отсто од нејзините автомобили продадени во САД се произведуваат локално, а исто така е нето извозник од САД.