Во Њујорк има толку малку дрва, што луѓето ќе заборават што е дрво. Ова е идејата зад кампањата на New York Restoration Project што ја осмисли агенцијата Tierney. Кампањата оди под мотото “Нема доволно дрва во градов. Да го смениме тоа”, а освен што оди на ТВ, во печатените медиуми и на билборди, низ градот се означени многу објекти што не се дрва. Погледнете како изгледа тоа во Њујорк:
Најчитани
На вработените им поделија откази – директорите земаа милионски бонуси
Alphabet, матичната компанија на Google, на четворица свои директори им плати десетици милиони долари за бонуси.
Претседателката и главен финансиски директор Рут Порат, заедно со...
„Лада“ руши рекорди: продажбата на автомобили достигна највисоко ниво од 2012 година
Продажбата на автомобили „Лада“ во Русија во април пораснала за речиси 65 отсто во однос на претходната година и достигнала 45.600 модели, со што...
Hyperloop: Патување со капсула од Братислава до Будимпешта за само 10 минути
Патувањето од Братислава до Виена со оваа капсула ќе трае осум минути, а од Братислава до Будимпешта ќе се патува за околу 10 минути.
Почнува деветтиот Економски форум во грчкиот град Делфи
Под централен наслов „Големата транзиција“, во грчкиот планински град со античко значење Делфи, денеска започнува деветтиот Економски форум, на кој најавени се над 1.000...
Швајцарија и Исланд се најскапите земји за живеење во Европа, но каде е Македонија
World Population Review објави листа на европски земји според трошоците за живот, рангирана од најскапи до најевтини.
Листата што ја состави оваа американска организација за...