Акциите на кинеските електрични автомобили пораснаа по објавувањето на санкциите на ЕУ

24

Кинеските акции на електрични возила пораснаа откако ЕУ воведе дополнителни увозни царини до 38%.
Акциите на кинеските производители на електрични возила главно пораснаа во четвртокот наутро, откако Европската унија најави повисоки царини до 38 отсто за кинеските електрични возила еден ден претходно.

Индексот Ханг Сенг во Хонг Конг порасна за 1,23% на отворено, главно поттикнат од растот на акциите на електрични возила.

Компанијата за електрични возила BYD, која беше најголем добитник на HSI, скокна за 8% во утринската трговија. Geely порасна за околу 4%, додека акциите на неговите врсници Nio и Li Auto пораснаа за 1,75% и 2,67%, соодветно. Државниот SAIC падна за повеќе од 2%.

Еден аналитичар истакна дека царините на ЕУ се „скромни“ во споредба со американските тарифи за кинеските електрични возила.

Во средата, ЕУ објави дека ќе воведе дополнителни тарифи за кинеските ЕВ играчи со големо влијание во Европа. BYD ќе подлежи на дополнителни давачки од 17,4%, Geely ќе добие дополнителни давачки од 20%. SAIC ќе треба да плати дополнителни давачки од 38,1% – највисока меѓу трите. Тоа е над стандардната царина од 10 отсто што веќе е наметната за увезените електрични возила.

Сите три производители беа земени примероци во тековната истрага на ЕУ.

Казнените тарифи би можеле да влијаат на секторот на електрични возила, но нема да го попречат тековното закрепнување на Кина.

Другите кинески компании за електрични возила кои соработуваа во истрагата, но не беа во примерокот, ќе подлежат на дополнителни давачки од 21 отсто, додека оние кои не соработуваа во истрагата ќе се соочат со дополнителни давачки од 38,1 отсто.

ЕУ во соопштението рече дека привремено заклучила дека кинеските производители на електрични возила имаат корист од „неправедните субвенции“, што резултира со „закана од економска штета“ за индустријата за електрични возила во ЕУ.

„Овој потег е скромен во споредба со строгите царини од 100% за увоз на кинески електрични возила во САД, кои администрацијата на Џо Бајден ги зголеми од 25% минатиот месец, а привремените тарифи од 25% се во согласност со очекувањата на пазарот од 20% до 25%. %. , според наше мислење“, рече Винсент Сан, капитален аналитичар во Morningstar, во белешката во средата.

Аналитичарите на Citi во четвртокот рекоа дека зголемувањето на каматните стапки е „општо бенигно“ во споредба со нивните проценки од 25% до 30%. „Казнените царини би можеле да влијаат на секторот за електрични возила, но нема да го попречат тековното закрепнување на Кина“, рече Citi.

Дополнителните царини доаѓаат откако ЕУ започна истрага во октомври. Тарифите во моментов се привремени, но ќе бидат воведени од 4 јули во случај разговорите со кинеските власти да не резултираат со решение, се вели во соопштението на Комисијата. Конечните мерки ќе бидат воведени во рок од четири месеци од воведувањето на привремените тарифи, соопшти блокот.

Како одговор на привремените царини, Кина во средата рече дека потегот е „очигледен протекционизам што ќе создаде и ескалира трговски триење“. Портпаролот на Министерството за трговија рече дека Пекинг е „длабоко загрижен и длабоко незадоволен“ од развојот бидејќи „ја нарушува и искривува“ глобалната индустрија за електрични возила.