![hangers-1850082_640](https://biznisinfo.mk/wp-content/uploads/2023/08/hangers-1850082_640.jpg)
Shein е најсимнуваната апликација за купување на Google Play Store во Јужна Африка, а модниот бренд со седиште во Сингапур беше лансиран во далечната јужноафриканска земја за време на пандемијата „Ковид-19“.
Оттогаш се проширува главно по препорака на клиентите, а нуди и попусти за оние кои првпат купуваат нешто од нив.
Тахира Кумало 24-годишна рецепционерка во Јоханесбург, вели дека сега ја купува целата своја облека преку Интернет и дека Шеин е брендот на кој постојано се враќа, привлечена од нејзините конкурентни цени, модата во тренд и брзата испорака.
„Шејн нуди навистина добри попусти и не чекам долго да пристигнат моите пратки“, рече таа, додавајќи дека технологијата е подобрена од пандемијата и дека може да купува од удобноста на нејзиниот дом.
Shein, основана во Кина, стекнува основа на пазарот за е-трговија во подем во најиндустриската земја во Африка и се приближува до американските гиганти Walmart и Amazon кои сакаат да го сторат истото.
Влезот на глобалните трговци на мало во Јужна Африка доаѓа кога антимонополскиот регулатор на земјата испитува како се формулирани цените за е-трговија и додека земјата се бори со непредвидливото снабдување со електрична енергија што сериозно го попречува економскиот раст.