Bentley го испраќа својот легендарен бензински мотор во заслужена пензија, кој во своето прво издание се појави пред повеќе од 60 години.
Еден од најдолго произведуваните агрегати за автомобили, 6,75-литарскиот V8 мотор од L-Series, кој е дело на Bentley, по 36.000 примероци и 61-годишен стаж, заминува во пензија. Bentley го произведе и го вгради последниот мотор, кој со адекватни модификации и подобрувања со текот на времето, беше дел од славната британска автомобилска компанија уште од 1959 година.
Славниот 6,75-литарскиот V8 мотор ќе биде заменет со значително почистиот и поштедливиот V6 мотор кој ќе добива помош од хибридна технологија. Последниот V8 мотор кој развива 537 КС и 1.100 Nm максимален вртежен момент рачно го составуваа седум специјалисти на кои им беа потребни 15 часа, а конечното одредиште го пронајде под хаубата на ултралуксузниот модел Bentley Mulsanne кој на себе ја носи ознаката 6.75 Edition.
Овој 6,75-литарски V8 L-Series мотор на Bentley е развиван уште во текот на 50-тите години од минатиот век, додека Bentley и Rolls-Royce се наоѓаа под еден покрив и е заеднички проект на инженерите на двете компании. За прв пат овој агрегат бил вграден во Bentley S2 од 1959 година, со тоа што тогаш зафатнината била нешто помала, односно 6,25-литри, а испорачувал нешто повеќе од 180 КС. Во 1968 година, моторот е унапреден и достигнува зафатнина од 6,75-литри, а во 1982 година, заедно со овој агрегат се вградува и Garret турбо полнач со што моделот Mulsanne Turbo располагал со 300 КС.
Од друга страна, компанијата Rolls-Royce го пензионираше 6,75-литарскиот V8 мотор уште во 2002 година со моделот Corniche, додека Bentley по ова до некаде ја модернизираше оваа погонска единица, имплементирајќи ја таканаречената деактивација на цилидрот, како и воведување на нов турбо полнач со што моќноста ја искачи на околу 530 КС.
Со зголемувањето на работната зафатнина, константните подобрувања на различните компоненти и воведувањето на турбополначи, моќноста на моторот константно растела, а во Bentley со гордост истакнуваат дека емисијата на издувни гасови во последното издание на L-Series е дури 99 проценти помала од емисијата која ја произведувал моторот од првата произведена серија.
Преземено од Avtoplus.mk