
Многу негативни реакции во јавноста минатата година предизвика одлуката на BMW да почне да наплаќа претплата за разни додатоци во своите нови автомобили. Нивната идеја беше да продаваат богато опремени автомобили на корисниците, а потоа да ги „закачат“ на месечна претплата, како дел од која ќе плаќаат за различни опции.
Во медиумите најчесто се појавуваа критики за претплатите за загреани седишта, но имаше и други опции за плаќање. BMW наплатуваше за користење на вградената контролна камера, автоматско вклучување и исклучување на долгите светла, загревање на воланот користење на системот за полуавтономно возење. Цените на претплатата се движеа од десет до педесет долари (загреаните седишта требаше да се платат, на пример, 18 долари месечно), а повеќегодишната претплата може да заштеди пари, пишува Autonet.
Сепак, незадоволството на клиентите беше преголемо, што сега доведе до промена на деловната политика. Зборувајќи за порталот Autocar, членот на одборот на BMW за продажба и маркетинг, Питер Нота, потврди дека повеќе нема да бараат дополнителни плаќања за функциите кои се веќе вградени во автомобилите. Контроверзната практика не им одговараше на клиентите, кои сметаа дека треба да платат двапати за иста работа. Иако баварската компанија го толкуваше како „обезбедување дополнителни услуги со можност за последователно активирање“, пазарот не го прифати тој наратив. Загреаните седишта и другите додатоци сега се монтираат и се активираат само во фабриката, доколку купувачот ги избере при нарачката на возилото.