Делта ja купува македонската платформа за е-трговија Grouper

202

Ананас Е-трговија (Ananas E-commerce), компанија во сопственост на холдинг групацијата Делта, има намера да ја купи македонската платформа за е-трговија Grouper (grouper.mk).
Како што пишува Bloomberg Adria, српската компанија веќе ја известила Комисијата за заштита на конкуренцијата за концентрацијата со која стекнува целосна контрола врз македонската компанија Webspot, која е сопственик на Grouper, како и врз платформата за електронска трговија Pao Pao (pao.mk ).

Како што изјави компанијата за Bonitet.com, Ananas E-Commerce на почетокот објави дека има планови да се појави на пазарите во целиот регион, вклучително и во Северна Македонија.

– Во овој момент сме во фаза на исполнување на условите за реализација на трансакцијата на овој пазар. Кога ќе имаме повеќе детали, со задоволство ќе ја информираме јавноста и сите актуелни и потенцијални клиенти и партнери за тоа, се вели во соопштението за Bonitet.com.

Grouper е една од првите и најпознати платформи за електронска трговија во Македонија,а доколку се реализира продажбата тоа ќе биде втора аквизиција на Grouper за неполна година и пол. Имено, во мај минатата година, Paiten, која е дел од полската групација Asseco SEE, го презеде Grouper со купување на 100% сопственост.

Патем, Ananas (ananas.rs) претставува платформа за е-трговија, првенствено присутна на српскиот пазар, но има за цел да ја прошири својата активност на регионалниот пазар, односно на пазарите во Северна Македонија, Црна Гора, Босна и Херцеговина. , Хрватска и Словенија.

Во интервјуто што Рајко Мандиќ, генералниот директор на компанијата, го даде за „World of Banking and Investments“ во декември минатата година, планот е Ananas оваа година да стане регионална компанија.

– Сепак, за тоа ќе биде потребна нова организација, софтвер кој мора да се прилагоди на секоја земја, како и бизнис модел и начин на работа. Затоа не можеме да почнеме да работиме истовремено во сите земји од регионот. Планот е да одиме таму каде што можеме да обезбедиме најмногу, каде што има најголем потенцијал да растеме, а потрошувачите да уживаат и да го зголемат квалитетот на животот. Нашата конкуренција врши одлична работа, но се трудиме да се погрижиме Ананас да ги освои срцата и умовите на потрошувачите, рече Мандиќ.

Ананас е дел од холдинг групацијата Делта, која е една од најголемите српски компании. Покрај во Србија, присутен е и на голем број пазари на земјите членки на ЕУ, како и на пазарите во Швајцарија, Русија и Белорусија.
Компаниите од холдинг групацијата Делта вршат дејности од областа на земјоделското производство, производството на храна, извозот, увозот, застапувањето на странски компании, дистрибуцијата на стоки за широка потрошувачка, продажбата на автомобили, развојот на недвижности и развојот на нови технологии.