Десет легендарни американски брендови кои всушност се во странска сопственост

37

Популарните брендови имаат важно влијание врз културата. Како симболи на минатото и сегашноста, тие се поврзани со идентитети, начин на живот и трендови во општеството.

Користејќи ги податоците од 24/7 Wall St, подолу е поглед на некои од класичните американски брендови кои се во сопственост на странски компании

Список на американски брендови во странска сопственост

183-годишната американска приказна за Тифани и Ко. заврши во 2019 година, откако францускиот луксузен гигант LVMH ги објави плановите за преземање на компанијата.

Продажбата не помина без проблеми, но во 2021 година LVMH го заврши купувањето за нешто пониска цена од 16 милијарди долари.

Во годините потоа, заработката на Тифани се удвои, цената на акциите на LVMH порасна за 50%, а Бернард Арно – претседател и извршен директор на LVMH – стана најбогатиот човек на светот.

Друг американски бренд од 19 век, Lucky Strike, ја смени сопственоста во 1994 година, кога British American Tobacco Company ја купи Американската тутунска компанија.

Во меѓувреме, заштитниот знак на американскиот производител на автомобили, Крајслер се спои со Дајмлер-Бенц во 1998 година. Сепак, компанијата оттогаш се пресели и се спои со друг (Фиат) и сега е под групацијата Stellantis NV, со седиште во Hoofddorp, Холандија.