
Во интервју за CBS Sunday Morning, извршниот директор на Ford ја спореди денешната кинеска автомобилска индустрија со онаа на Јапонија во 1980-тите, но на стероиди.
– Кинезите имаат доволен производствен капацитет во фабриките за да го покријат целиот северноамерикански пазар. Сето тоа би нè довелo до банкрот. Јапонија никогаш немала такво нешто, па затоа ова е сосема различно ниво на ризик за нашата индустрија.
Фарли призна дека кинеските автомобили што се возат денес се возила што Американците со задоволство би ги купиле, нарекувајќи го лично управуваниот Xiaomi SU7 висококвалитетен со одлично дигитално искуство. Фарли купи еден SU7 за да го тестира. Фарли го охрабрува Ford да гради помали, поевтини електрични возила.
Сегашната американска царина за увоз на автомобили од Кина е 100 проценти, така што локалната индустрија е сè уште заштитена…











