До средината на векот: 950 милиони луѓе ширум светот ќе возат електрични автомобили

18

Повеќе од три на секои пет возила ќе бидат електрични во Кина, Европа и САД до 2050 година.

И скоро секое второ јавно возило ќе биде електрично до истиот датум во овие региони.

Фолксваген, Хјундаи и Нисан ќе ја надминат Тесла во производството, иако Тесла во моментов е во водство.

Конкуренцијата меѓу водечките производители на електрични возила е жестока, при што 2024 година се гледа како пресвртница кога цените на батериите на автомобилите ќе го надминат главниот праг на потрошувачите.

Електричните возила со погон на батерии ќе бидат доминантна форма на патен транспорт до 2050 година, што претставува 56% од целата продажба на возила оваа година.

Една студија покажува дека во 2050 година на патиштата ќе видиме 875 милиони електрични автомобили, 70 милиони електрични јавни возила и 5 милиони возила со горивни ќелии. Ова значи дека вкупниот број возила со нулта емисија на штетни гасови ќе достигне 950 милиони до средината на векот.

Предвидениот раст на продажбата на електрични возила покажува лоши вести за возилата со мотори со внатрешно согорување (ICE). Продажбата на ваков тип на возила, вклучувајќи микро / меки хибриди, ќе падне под 20% од вкупната глобална продажба до 2050 година. Речиси половина од преостанатите резерви на ICE ќе бидат во Африка, Блискиот Исток, Латинска Америка, Русија и Каспискиот регион.

Транспортот е еден од најголемите двигатели на емисиите на стакленички гасови.

Земјите кои учествуваат со повеќе од 50% од глобалната продажба на автомобили и производителите на автомобили, кои учествуваат со 80% од глобалната продажба, изразија желба да бидат јаглерод неутрални и многумина направија конкретни планови.

Петте најголеми производители на електрични возила – Тесла, Фолксваген, Џенерал Моторс, Нисан -Рено и Хјундаи, се обврзаа на вкупно 8,9 милиони годишни продажби на електрични батерии до 2030 година, или речиси 50% од глобалната продажба на електрични батерии.

Иако Тесла во моментов е пред останатите, со нешто повеќе од половина милион електрични возила продадени во 2020 година, конкуренцијата од производителите на оригинална опрема – а особено Фолксваген – расте.

Според анализата на Вуд Мекензи, Фолксваген ќе ја надмине Тесла до средината на 2020 година и ќе биде водечки производител на електрични возила, продавајќи скоро 3 милиони електрични возила годишно до 2030 година.

Тесла ќе заостане за речиси 1,5 милиони возила. Нисан-Рено и Хјундаи, исто така, ќе ја надминат Тесла во годишна продажба до крајот на оваа деценија. Отсуството на Џенерал Моторс од Европа ќе биде значајно во следната деценија и ќе ја стави компанијата на петтото место на глобалното рангирање на продажбата.

Недостатокот на инфраструктура за полнење и високите цени се сметаат за бариери за широката употреба на електрични возила.

Гледаме напредок на двата фронта. Проценетата цена на батериите продолжува да опаѓа. Очекуваме прагот од $ 100 / kWh да биде надминат до 2024 година, една година порано од претходно предвиденото.

Се предвидува станбените и јавните точки за полнење гориво да пораснат до 58 милиони и 6 милиони продажни места, соодветно, до 2030 година.

Се очекува секторот да има кумулативна инвестициска вредност од 57 милијарди и 111 милијарди долари, соодветно, помеѓу 2020 и 2030 година.