Форбс започнува со работа во пет балкански земји на 14 ноември

143

United Media со гордост го објавува лансирањето на пет лиценцирани дигитални изданија на реномираниот глобален бизнис магазин FORBES почнувајќи од 14 ноември. Нови локации ќе бидат лансирани во Србија, Црна Гора, Хрватска, Словенија и Босна и Херцеговина.

FORBES, како глобален авторитет за деловни и економски информации, има длабоко вкоренета традиција на информирање на деловните луѓе ширум светот. Новите платформи ќе бидат извор на релевантни информации, но и инспирација за оние кои носат одлуки и ја обликуваат економската реалност во регионот на Јадранот.

Читателите ќе имаат можност да следат оригинални содржини на FORBES на нивниот јазик, како и ексклузивни приказни за луѓе од овој регион кои иницираат промени, трансформираат бизнис и имаат значително влијание во општеството.

Порталите ќе ги водат искусни уредници и новинари кои ќе се погрижат локалната содржина да биде единствена и прилагодена на потребите на публиката. Тоа ќе биде клучен играч во промовирањето на регионалните достигнувања, истражувањето на иновациите и давањето глас на лидерите и претприемачите кои ја обликуваат иднината на овие пазари.

Со присуство во повеќе од 70 земји, FORBES е синоним за врвно економско новинарство и исклучително разбирање на глобалното деловно опкружување.

Лансирањето на дигитални изданија во Србија, Хрватска, Словенија, Црна Гора и Босна и Херцеговина претставува важен чекор во приближувањето на престижниот, светски извор на информации до локалниот деловен контекст.

Повеќе од еден век, FORBES е бренд кој инспирира, едуцира и инспирира акција. Обезбедува длабински увид во светот на бизнисот, економијата, инвестициите и иновациите. Тој истражува успешни претприемачи, ги анализира глобалните и локалните трендови и создава приказни кои ги мотивираат и обликуваат лидерите ширум светот.

Со лансирањето на пет лиценцирани изданија на FORBES во регионот на Јадранот, ја отвораме вратата за нови можности и убедени сме дека новите платформи ќе го подобрат начинот на кој се следат деловните вести.

Преку партнерството со FORBES, компанијата United Media, која работи во рамките на United Group, ја зајакнува својата позиција како медиумски лидер во Југоисточна Европа. Компанијата има повеќе од 120 медиуми во своето портфолио: 60 телевизиски станици, 40 портали како и радио станици и печатени публикации. Работи во осум земји и вработува 4.200 луѓе.