Голем пад на акциите во луксузниот сектор

192

Европските луксузни акции паднаа во понеделникот, бидејќи аналитичарите предупредија на влошена побарувачка, особено кај кинеските потрошувачи кои трошат многу.
Германскиот Hugo Boss имаше меѓу најлошите резултати на индексот Stoxx 600 до пладне, со пад од 4 отсто, откако аналитичарите на Bank of America Securities ја намалија оценката на акциите на недоволно.

Другата половина треба да претставува построга потрошувачка позадина со поголеми попусти, велат тие, пренесува SEEbiz.

– По врвот на трошоците по Ковид во 2022 година, приходите од луксузниот сектор постепено се забавуваат. Американскиот потрошувач беше првиот што се нормализираше, а по него се корејските, европските и јапонските потрошувачи – пишуваат аналитичарите на BofA Securities во понеделникот во истражувачки извештај во кој се осврнуваат на предизвиците на луксузниот сектор.

Во сите европски луксузни фирми, тие очекуваат приходите да паднат за 1% во 2024 година.

Хуго Бос забележа „постојани макроекономски и геополитички предизвици“, особено во Кина и Обединетото Кралство, кога ја намали прогнозата за продажба во јули.

Акциите на британскиот Burberry паднаа за речиси 3% во понеделникот.

Тие, исто така, го намалија рејтингот на француските луксузни гиганти LVMH и Kering од купен на неутрален.

LVMH падна за 0,24% во понеделникот, достигнувајќи го најниското ниво од јули 2022 година, според податоците на LSEG. Керинг падна за 1,7%, додека Хермес падна за 0,26%.

– Проблемот очигледно е Кина, која од многу мал играч во индустријата за луксузни стоки прерасна во масовно присуство во последните десет години. „Тоа не функционира во моментов“, изјави Џон Кокс, шеф на европските потрошувачки акции во Kepler Cheuvreux, за CNBC „Street Signs Europe“ во понеделникот.

Предизвиците на кинескиот пазар на недвижности тежат на расположението таму, во комбинација со знаци на кревкост во Европа и неизвесност предизвикана од изборите во САД, рече Кокс.