Hugo Boss ги зголеми очекувањата, планира раст на азискиот пазар

59

Германската модна куќа Hugo Boss ги зголеми своите продажни очекувања за 2025 година, обложувајќи се на силна побарувачка на сите пазари, особено затоа што компанијата се покажа отпорна на послабото расположение на потрошувачите во САД.
Компанијата сега очекува продажба од пет милијарди евра до 2025 година, во споредба со претходните очекувања од четири милијарди евра, кои ќе бидат постигнати оваа година.

Hugo се ребрендираше под новото раководство во последниве години, инвестирајќи многу во маркетингот за да ја подобри продажбата и да го зголеми пазарниот удел.

Менаџментот рече дека очекува „многу ветувачки“ стапки на раст на американскиот пазар, што е во спротивност со другите синџири на продавници и трговците на мало со луксузни стоки кои се соочуваат со слабеење на расположението на потрошувачите.

Глобалните брендови во индустријата за луксузни стоки имаа силен почеток на 2023 година откако Кина ги укина мерките за пандемијата, но останува загриженоста поради забавувањето на американската економија и можниот побавен раст на кинескиот БДП.