Продолжува војната против евтините „кинези“ – Турција најавува воведување царина од 40 отсто за увоз на кинески автомобили.
Овој потег следи по сличен потег на САД, кои неодамна објавија дека ќе ги зголемат увозните тарифи за кинеските електрични возила од 25% на дури 100%.
Турското Министерство за трговија соопшти дека целта е да се заштити домашната економија, како и да се заштити локалната индустрија на овој начин. Трговскиот дефицит на Турција минатата година изнесуваше 45,2 милијарди долари.
Новите тарифи се насочени кон најевтините автомобили што Кина ги нуди, наметнувајќи минимална царина од 7.000 долари по возило. Ако, на пример, пресметаната давачка од 40% е помала од 7.000 американски долари, ќе се применува минималната давачка од 7.000 американски долари.
Дополнителни тарифи веќе се во сила за електричните автомобили од 2023 година, дизајнирани да го поддржат воведувањето на TOGG T10X кон крајот на 2023 година, првиот домашно произведен електричен автомобил во земјата.
Проектот за електрични автомобили на Турција беше клучното ветување во кампањата на претседателот Реџеп Таип Ердоган пред 2023 година. Сега, тарифите се од ЕВ до кинески хибридни возила и возила кои имаат мотори со внатрешно согорување.