Икеа направи платформа, онлајн пазар, преку кој потрошувачите можат да дојдат до користен мебел по поволни цени. Во соработка со агенцијата SMFB Осло, шведскиот произведувач на мебел избра 50 свои потрошувачи кои сакаа да ги продадат веќе користените Икеа производи. Икеа ги собра парчињата мебел и направи вистинска кампања за нивна продажба. Заедно со фотографиите од мебелот, беа испечатени и имињата и телефонските броеви на сопствениците, за да можат заинтересираните да се јават. Сето ова траеше осум недели, а се продадоа сите 50 парчиња мебел од кампањата.
Најчитани
Во тек е исплата на парите од “Мој ДДВ”
Исплатата на МојДДВ за третиот квартал 2024 година е во тек.
До сега се изготвени налози за поврат кон 370.603 лица во износ од 658.280.592,00...
Кој е наследник на империјата на Миодраг Костиќ: Се вика Александар, има 30 години...
Српскиот бизнисмен Миодраг Костиќ почина денеска на 65-годишна возраст, оставајќи зад себе огромна деловна империја. Тој пред пет години се повлече од менаџерските функции,...
Заборавете на CV: Младите го менуваат начинот на кој аплицираат за работа
Генерацијата Z го менува начинот на кој аплицираат за работни места со тоа што ги отфрла традиционалните формати на биографија и наместо тоа, прави...
Познати финалистите за Европски Автомобил на Годината
Жирито на Европски Автомобил на Годината (ECOTY) ја објави листата на финалисти за 2025 година. Од првичните 40 модели, 60-те судии ја намалија конкуренцијата...
Што е солемнизација?
Од една страна, нотарот проверува дали договорот е составен во пропишана форма, а од друга страна на странките им ја објаснува смислата и последиците од тој договор.