Извршниот директор на Ферари: Третина од нашите нови клиенти се помлади од 40 години

126

И покрај тригодишната листа на чекање за некои од нејзините автомобили, извршниот директор на Ферари рече дека компанијата не планира да го зголеми производството за да ја задоволи побарувачката.

„Ние сме бренд кој не бара волумен“, изјави извршниот директор на Ferrari Бенедето Виња за CNBC. „Ние сме бренд кој бара вредност и го почитува клиентот. Клиентот ни е многу, многу важен“.

„Клиентот ги цени нашите автомобили затоа што се единствени, затоа што се ограничени, затоа што се ексклузивни“, рече тој. „Можевме да направиме повеќе, но нема смисла. Ќе ги навредиме нашите клиенти“.

Минатата година, Ferrari произведе 13.221 возило, што е зголемување од 18,5% во однос на 2021 година. Побарувачката сè уште ја надминува понудата, а дилерите велат дека чекањата за новиот SUV Purosangue и другите модели сега се три или повеќе години. Многу купувачи велат дека не можат ни да се најдат на листата на чекање за автомобил бидејќи едноставно нема доволно производство.

Ферари: 30% од новите клиенти се помлади од 40 години
Основачот Енцо Ферари еднаш рече дека Ферари ќе произведе „еден автомобил помалку од барањата на пазарот“. Денешниот недостаток е далеку поголем, а некои аналитичари велат дека компанијата лесно може да продаде двојно повеќе автомобили отколку што произведува. Ферари гради нова фабрика за своите хибридни и електрични возила, но не е јасно колку компанијата ќе го зголеми производството.

Виња рече дека и покрај ограничената понуда, компанијата продолжува да го проширува својот дофат меѓу помладите, нови клиенти. Нивната база на клиенти се прошири 10 последователни квартали, а 30% од нејзините нови клиенти се на возраст под 40 години, рече тој.

Виња додаде дека купувањето Ферари никогаш не треба да биде лесно или брзо.

„Да се ​​добие Ферари е искуство кое започнува од моментот кога ќе го видите автомобилот за прв пат“, рече тој. „Тоа не е нешто што можете лесно да го добиете.

Фото: Facebook