„Техниките за убедување се толку едноставни што може да се сумираат во само 50 зборови“, напиша Џули Чуо, поранешен извршен директор на Фејсбук, експерт за развој на производи во нејзиниот најнов билтен.
Можете да прочитате многу за убедувањето, веројатно веќе сте добиле еден тон совети и многу од нив се значајни, меѓу другото, изјави Чуо. Сепак, без разлика колку сте гласни или жестоки во тоа што сакате другите да го прифатат вашиот предлог, производ или мислење, во крајна линија е да и помогнете на другата страна да напредува кон своите цели.
Како практично се спроведува и како се вклопува во ветените 50 зборови?
Како да се убеди?
Сигурно веќе сте го слушнале советот на професорот да внимавате на глаголските времиња кога зборувате. Се препорачува секогаш да се користи сегашно време. Минатото време не е пожелно.
Психолозите советуваат да ја претставите посакуваната понуда за другата страна да има избор.
Некои големи луѓе, вклучувајќи го и Бафет, секогаш користат дискретен и умерен хумор кога убедуваат.
Ласкањето е исто така една од тактиките. Познато е дека таа беше миленичка на Џобс.
Постојат многу валидни препораки за да ги натерате другите да го прават она што го сакате.
Од нејзината импресивна кариера, Џули Чуо ги извлекува главните точки и им пишува на своите читатели вака:
„Можете совршено да ја спакувате вашата е-пошта или пакетот понуда, совршено да ја формулирате вашата понуда и да користите тон што е неспоредлив и победнички. Но, ништо од тоа нема да ви помогне ако не сте ја усогласиле вашата понуда со она за што се грижи другата личност“.
Срцето на моќта на убедување и влијание е вашата понуда да му помогнете на другата личност да се движи кон своите цели. Која е вистината до која дојде Чуо?
Џули Чуо ве води лесно и јасно низ целиот процес на успешно убедување:
Дали знаете за што се грижи личноста Х?
Можеш ли да му помогнеш на Х да го добие она што го сака?
Ако не знаете дали можете да помогнете, обидете се да го прашате лицето Х:
О: За што се грижите, кои се вашите цели?
Б: Што можам да направам за да помогнам?
Доколку вашата понуда одговара на втората ставка (2), презентирајте ја.
Ако не, побарајте друг начин.
„И без разлика дали треба да убедите некого дека вашата идеја е одлична, дека проектот е одличен или дека заслужувате промоција, оваа тактика добро ќе ви послужи“, напиша Чуо.
Фото: Pixabay