Како Ikea, Walmart и другите се обидуваат да ги придобијат купувачите исплашени од инфлација?

107

Procter & Gamble, сопственик на многу брендови за домаќинства, како што се Tide, Ariel, Fairy, неодамна предупреди дека потрошувачите почнуваат да ги намалуваат своите трошоци бидејќи загриженоста за инфлацијата расте.

Бидејќи инфлацијата сè уште е на повидок, трговците на мало се повеќе бараат начини да ги натераат клиентите повторно да купуваат. Клиентите сега внимаваат да не прават непотребни купувања, а продавачите ги гледаат програмите за лојалност како еден од начините да ги вратат назад. Без разлика дали нудат нови или ги подобруваат постојните, сите имаат заеднички попусти, парични бонуси и други стимулации.

Што прават Ikea, Walmart …?

Според Inc.com, Ikea најави дека ќе додаде нови поволности во својата бесплатна програма за лојалност, Ikea Family. Покрај постојните поволности, како што се повремени продажби и бесплатни работилници, програмата за лојалност сега на клиентите ќе им нуди попуст од 5 проценти за купување во соодветна продавница.

Во август, компанијата за мириси и нега на тело Bath and Body Works од Охајо ја лансираше својата бесплатна програма за лојалност, My Bath & Body Works Rewards, на национално ниво. Покрај поволностите како роденденски подарок, ексклузивите за нови производи, програмата ќе им даде на клиентите бесплатен производ во вредност до 16,50 долари со секои потрошени 100 долари.

Inc.com пишува дека можеби најзначајниот е неодамнешниот налет на Walmart во овој свет на купувачи. Во август, корпорацијата лансираше Walmart+, бесплатна програма за која трговецот вели дека „ќе понуди пакет на бенефиции и услуги кои се дополнителни за [нејзините] членови“. Тие бенефиции вклучуваат награди за враќање на готовина што може да се применат за идни купувања. Купувачите можат да користат Walmart+ онлајн или во продавница користејќи ја апликацијата Walmart.

Програмите за лојалност станаа сè попопуларни меѓу американските купувачи. Според истражувањето на 2.082 американски потрошувачи спроведено од LendingTree, 52 отсто од клиентите трошат повеќе кога се членови на програми за лојалност, а 50 отсто од клиентите велат дека програмите за лојалност се „поважни од кога било“, бидејќи се соочуваат со инфлациски притисоци, пишува Bonitet.