Какво однесување на кандидатите за работа ги наведува регрутерите да мислат дека се очајни

58

Повеќето луѓе, 95 отсто, имаат намера да бараат нова работа оваа година, според истражувањето на Monster од јануари 2024 година. И многумина очекуваат тоа да биде предизвик. Повеќе од половина, 68 отсто, сметаат дека ќе биде тешко да се најде со оглед на состојбата на економијата.

Иако барањето работа може да биде предизвикувачко, постојат некои непрепорачливи начини на однесување што може да го отежнат барањето работа.

„Потрагата по одобрување е позната и како очај“, рече Линдзи Мастејн, поранешен регрутер во Amazon и актуелен извршен директор на Talent Paradigm.

Таа додаде дека „тоа е енергијата „избери ме“ што всушност ја отфрла можноста“.

Еве како да избегнете да изгледате очајно кога барате работа, пишува CNBC Make It.

Не аплицирате во иста компанија одново и одново
Избегнувајте постојано да аплицирате за работа во иста компанија, особено за краток временски период.

Ако Линдзи види дека сте „се пријавувале 20 пати во последните две години и никогаш не сте биле ангажирани“, тоа е црвено знаме. Веднаш би помислила дека нешто не е во ред со тој кандидат.

Без оглед на тоа колку сте подготвени за работа, регрутерот веројатно нема да одвои време за дополнително да ја испита вашата апликација.

„Вака можете да влезете на црната листа. Обидете се да ги ограничите вашите апликации на не повеќе од пет позиции што одговараат на вашите вештини во одредена компанија“, советува таа.

Не покажувајте дека сте ранливи или повредени на мрежите
Конечно, ако сте невработени, не објавувајте го статусот на невработеност на социјалните мрежи. Линдзи дава пример за објава како што следува:

„Само што бев отпуштен и имам две деца дома и навистина ми треба друга работа, што побрзо“. Значи, ако можете да ме запознаете со секоја личност што ја знаете која вработува, би ви бил многу благодарен“.

Иако постои причина за сочувство, луѓето кои објавуваат слични статуси „изгледаат повредени“.

Наместо тоа, ако сте отпуштени и сакате да му сигнализирате на светот дека барате нови можности, обидете се да ја прикажете ситуацијата како нов почеток или шанса за раст и споделете конкретни примери за вашите минати придонеси и успеси. Можете исто така да споделите што сте научиле и како вашите искуства ве подготвиле за идните предизвици. Сето ова „покажува приспособливост и напреден начин на размислување“ на потенцијалните работодавци, објасни таа.

Запомнете, „не ви треба никаква работа, само добра работа“, заклучила таа.