Кина е водечки автомобилски пазар, особено за електрични автомобили

42

Речиси седум милиони луѓе купија нов електричен автомобил во Кина минатата година, убедливо најмногу во светот.

“Кинеските автомобили стануваат сè подобри и подобри. Возењето е поудобно, побезбедно, а изгледот е многу подобар. Кинеските брендови стануваат с поконкурентни, воведоа многу подобрувања”, вели Ву Је, експерт за кинескиот пазар на автомобили.

Исто така низ Азија, германските, јапонските и американските автомобили губат пазарен удел на кинеските марки. На пример, BYD, акроним што значи „Создади го твојот сон“, се повеќе се натпреварува дури и со Tesla, од која Кинезите научија најмногу.

„Транзицијата кон електрични возила е глобален тренд. И ова е нашата можност да го отвориме нашиот пат кон европскиот пазар, упориштето на автомобилската индустрија, особено Германија, која е синоним за квалитет и луксузни автомобили“, рече Кис Чен, директор на одделот за извоз под брендот NIO.

Кина ја добива битката за превласт на автомобилскиот пазар главно на сметка на растечката продажба на електрични возила. На домашен терен има широка мрежа на фабрики за флаширање, пристап до суровини и на крај, но не и најмалку важно, поддршка од државата, која систематски и финансиски ги поддржува ваквите компании.