Кои се највредни брендови за 2019 година?

52

Amazon конечно ги “симна“ Apple и Google од врвот, коишто 11 години беа на првото и второто место на листата Највредни глобални брендови според BrandZ. Вредноста на брендот Amazon забележа скок од 52% споредено со минатата година и со тоа си го обезбеди приматот на листата.

Луксузните брендови Louis Vuitton и Chanel, исто така, бележат големо искачување, а во топ десет сè уште доминираат технолошки компании.

Веб страната BrandZ, којашто прави истражувања на пазарот на глобално ниво, за потребите на оваа листа комбинираше финансиски и пазарни податоци за брендовите заедно со резултати од анкети во коишто беа вклучени четири милиони купувачи од 51 земја.

Еве кои брендови се најдоа во топ десет.

Amazon – САД

Вредност на брендот 315.505 милиони долари

Apple – САД

Вредност на брендот 309.527 милиони долари

Google – САД

Вредност на брендот 309.000 милиони долари

Microsoft – САД

Вредност на брендот 251.244 милиони долари

Visa – САД

Вредност на брендот 177.918 милиони долари

Facebook – САД

Вредност на брендот 158.968 милиони долари

Alibaba – Кина

Вредност на брендот 131.246 милиони долари

Tencent – Кина

Вредност на брендот 130.862 милиони долари

McDonald’s – САД

Вредност на брендот 130.368 милиони долари

AT&T – САД

Вредност на брендот 108.375 милиони долари

Фото: Pixabay