Луѓето поминуваат во просек 4-5 часа дневно на мобилни апликации

7

Истражувачите на пазарот на мобилни апликации открија дека потрошувачите поминуваат се повеќе време со своите паметни телефони. Според истражувањето на data.ai (порано App Annie) во 13 земји, луѓето моментално посветуваат 4-5 часа од својот ден на мобилни апликации.

Количината на време што луѓето дневно го поминуваат на мобилни апликации варира во зависност од земјата. Жителите на 13-те земји опфатени во студијата поминуваат во просек повеќе од 4 часа дневно гледајќи во екраните на своите мобилни уреди.

Податоците се од Индонезија, Сингапур, Бразил, Мексико, Австралија, Индија, Јапонија, Јужна Кореја, Канада, Русија, Турција, САД и Велика Британија. Во меѓувреме, во Индонезија, Сингапур и Бразил, корисниците поминуваат повеќе од 5 часа дневно на мобилни апликации.

Но, темпото на зголемување на времето што луѓето го поминуваат на мобилни апликации е забавено во споредба со вториот квартал од 2020 година, кога екот на пандемијата на коронавирус забележа брз пораст на популарноста на мобилните апликации во сите категории. Потрошувачите ширум светот мораа да работат и учат од дома, да купуваат онлајн, но исто така почнаа да играат повеќе мобилни игри и да комуницираат едни со други користејќи различни услуги за видео конференции.

Се чини дека во некои земји потрошувачите ги задржале навиките стекнати за време на пандемијата. Тоа се однесува на времето поминато на различни мобилни апликации, кое не само што не се намалува по нормализирањето на здравствената состојба, туку и продолжува да расте.

На пример, во вториот квартал од 2020 година, Сингапурците поминувале во просек по 4,1 часа дневно на мобилни апликации, а во вториот квартал од 2022 година, периодот се зголемил на 5,7 часа дневно. Во Австралија, помеѓу Q2’2020 и Q2’2022, времето поминато на мобилни апликации се зголеми од 3,6 часа на 4,9 часа. Во двата случаи е забележан раст од 40%.

Data.ai објави и рангирање на најпопуларните игри и апликации во вториот квартал. Instagram води во светот по преземања, а TikTok води во трошењето на корисниците. Меѓу апликациите што не се игри, Facebook продолжува да води во WhatsApp, Instagram, Messenger, TikTok и Telegram во однос на месечните активни корисници.