LVMH најави силен раст на продажбата во Кина, но забавување во САД

15

Најголемата светска луксузна групација LVMH објави пораст од 17 отсто на продажбата во првиот квартал, повеќе од двојно очекувањата на аналитичарите, првенствено поради тоа што Кина нагло закрепна по продолженото исклучување поради Ковид.

Продажбата на француската компанија достигна 21 милијарда евра во трите месеци до крајот на март, објави Ројтерс.

Се вели дека растот од 17 отсто драстично ги надмина очекувањата на аналитичарите на ниво од осум отсто.

Бројките на LVMH, кои се покажаа „отпорни“ на зголемената инфлација и превирањата на пазарот, се првата проекција на обемот на закрепнувањето на Кина откако заклучувањето на „Ковид-19“ ја намали продажбата, според Ројтерс.

Француската компанија соопшти дека продажбата во првиот квартал во Азија, без Јапонија, пораснала за 14 отсто, во споредба со падот од осум отсто во четвртиот квартал минатата година.

Групацијата рече дека очекува Кина да забележи раст во 2023 година.

Таа слика ќе биде различна во САД, каде што поголемата побарувачка од минатата година покажува знаци на намалување, особено кај помладите купувачи кои трошат пониски.

Продажбата во САД се зголеми за осум отсто во кварталот, повеќе од очекувањата на аналитичарите.

Во 2022 година, LVMH генерира 27 отсто од приходите во Америка и 30 отсто во Азија, без Јапонија, а акциите на компанијата се зголемени за 23 отсто од годината до денес.