Mercedes Vision One-Eleven e ЕВ хиперавтомобил од иднината

78

Концептот Vision One-Eleven е инспириран од прототиповите на Mercedes C111 од 60-тите и 70-тите години и е спој на минатото и иднината

Mercedes е бренд со богата историја, но бренд кој секогаш се грижел да оди напред со пионерска употреба на напредната технологија години пред своите ривали. Сега неговите измешани елементи од своето минато и иднина создаваат неверојатен нов концепт наречен Mercedes Vision One-Eleven.
Додека портокаловата и црната шема на бои, „ламбо“ вратите и некои од дизајнерските детали даваат јасни референци за експерименталните концепти на компанијата C111 од 1960-тите и 70-тите години, ова не е бесмислено преиспитување на стариот суперавтомобил. Технологијата со лесни аксијални електрични мотори, внатрешен екран со проширена реалност (AR) и без сомнение некои од дизајнерските карактеристики укажуваат на тоа каде ќе се движи Mercedes во наредните години.

Заоблените предни браници и предницата на One-Eleven се покриени со огромен долен спојлер и содржи голем овален довод на воздух кој всушност е дигитален панел способен да прикажува пораки.

Линијата на хаубата се протега без прекин преку предното стакло, покривот висок 1.170 милиметри и задното стакло, до друг дигитален овален панел што го повторува оној напред, давајќи му на целиот автомобил органски изглед кој е далеку од острите набори и агли. Mercedes вели дека колосалниот заден спојлер, со своето сино позадинско осветлување прави концептот да изгледа како да е „споен со површината на патот“.

F1 технологија на батерии и мотори од следната генерација

Додека оригиналните концепти на C-111 тестираа ротациони и дизел погонски единици, One-Eleven користи електрична енергија, но со мал пресврт. Батериите на автомобилот, развиени со помош на F1 тимот на компанијата, имаат високоперформансни цилиндрични ќелии со течно ладење со „нова“ хемија на ќелиите, а за одбележување се и двојните електрични мотори.

Тие се мотори со аксијален флукс од Yasa со седиште во Велика Британија, во сопственост на Mercedes, и се тврди дека се полесни, покомпактни и помоќни од моторите со радијален флукс. Компанијата вели дека работи со Yasa на доведување на технологијата до широко производство за неговата следна генерација на електрични возила.

Стил на суперавтомобил, со простор на седан

Малата големина на тие електрични мотори му овозможи на Mercedes да ја прошири кабината наназад, правејќи ја внатрешноста на One-Eleven многу попространа од вообичаениот кокпит на суперавтомобил. Надвор од високите прагови на вратите лежат пар спортски седишта, а широката бела боја на облогата од рециклиран полистер, подот и тунелите е во контраст со кафеава кожа обоена со помош на лушпи од зрна кафе.

Нешто слично на овалните дисплеи на двете страни од екстериерот се наоѓа и во ентериерот каде се користи како ретро-футуристички екран на контролната табла со целосна ширина зад правоаголниот управувач. Оние кои сакаат уште повеќе дигитални содржини, можат да ги користат слушалките за проширена реалност Magic Leap 2, кои го претвораат целиот автомобил во кориснички интерфејс, па дури и овозможуваат гледање низ А-столбовите.

Mercedes вели дека One-Eleven е само концепт, па дури и не објави никакви вистински технички детали, па додека елементите како дигиталната технологија и електричниот погон ќе пристигнат кај следната генерација на автомобили, хиперавтомобилот кој го претстави нема да се најде во продажба. Барем не официјално.

Преземено од Avtoplus.mk