Милијардер откри што е главен извор на проблеми во компанијата

61

Илон Маск со години споделува совети за претприемачи и работници, размислувајќи надвор од кутијата.

Комуникацијата треба да патува по најкраткиот пат потребен за извршување на работата, а не преку командниот синџир, истакна Маск.

“Секој менаџер кој ќе се обиде да применува команден синџир на комуникација наскоро ќе работи некаде на друго место“, им напиша Маск на своите вработени во 2018 година.

Маск додаде дека “главниот извор на проблеми“ во компаниите доаѓа кога комуникацијата не тече слободно. Како што им рече на своите вработени во Теsla, “луѓето треба директно да зборуваат“.

Две години подоцна, светот изгледа различно за повеќето компании. Со многу вработени кои работат од дома, комуникацијата меѓу различни оддели никогаш не била покритична. Прекинувањето на командниот ланец може да биде најдобриот начин да се осигура дека комуникацијата тече непречено.

“Синџир на командување“ одамна е дел од корпоративниот свет. Со извршниот директор или претседателот на врвот, со нивните директни извештаи управуваат различни оддели, проследени со високи извршни директори, менаџери и други вработени, и тој теоретски постои за да создаде одредена структура.

За Маск, сепак, таквата хиерархија е многу неефикасен систем. Кога пораките се туркаат кон синџирот на команда, тие можат да заглават во тесните грла. Тие исто така можат да се менуваат во тонот, важноста или контекстот бидејќи се комуницираат со повеќе луѓе. Дури и ако пораката остане недопрена на патот за нагоре, може да потрае премногу време за да стигне до вистинската личност, што може да создаде потенцијално скапи проблеми за компанијата.

Овој проблем е уште поакутен во свет каде што вработените се принудени да работат од далечина користејќи алатки како што се Slack, Asana, Zoom… Беше доволно тешко пред само шест месеци да се пренесе порака преку синџирот на команда, сега тоа е скоро невозможно.

Затоа, деловните лидери мора сериозно да размислат за кршење на тој синџир на команда. Во време кога компаниите се под притисок, ништо што ѝ штети на компанијата и нејзината способност за комуникација не треба да постои.

Фото: Freepik