Nissan ја претстави програмата Arc, ќе лансира шест нови модели во Европа

12

Nissan најави 30 нови возила за глобалните пазари, меѓу кои и 6 нови за Европа, како дел од новата програма The Arc

Nissan треба да претстави до 30 нови модели на светските пазари до 2026 година, а 16 од нив ќе имаат електрифицирани погонски единици, како што откри извршниот директор Макото Учида за време на тригодишната презентација на патоказот на производителот во рамките на програмата The Arc. Кога ќе заврши пуштањето во употреба, 60 проценти од глобалната линија на мотори со внатрешно согорување на Nissan ќе биде освежена, што ќе и помогне на компанијата да ја постигне својата цел за зголемување на годишната продажба за 1 милион единици.

Понатаму, Nissan има за цел да ги намали трошоците за електричните возила од следната генерација за 30 проценти, отворајќи го патот за постигнување паритет на трошоците помеѓу електричните возила и возилата со согорување до 2030 година.

Меѓу моделите кои треба да се појават секако се електричниот кросовер подготвен да го наследи стариот Leaf, следната генерација на Micra изградена на архитектурата R5, целосно електричен Juke и неодамна претставениот Kicks. Во видеото кое го објави Nissan можат да се забележат мноштво теренци, неколку мини комбиња, пикап и плејада возила со брендот Infiniti. Може да се претпостави дека меѓу нив ќе биде новата генерација на Patrol, фејслифтираниот Qashqai наменет за Европа, претстојниот миниван Elgrand прилагоден за јапонскиот пазар и нова итерација на Skyline.

Кога ќе се поделат дебитантите во различни региони низ светот, Nissan ќе лансира осум нови модели во Кина, седум во САД и Канада, шест во Европа, пет во Јапонија, пет на Блискиот Исток, три во Индија, три во Африка и два во Океанија.

Постепена електрификација

И покрај тоа што одржува речиси еднаква рамнотежа помеѓу дебитираните возила со погон на внатрешно согорување (14) и електрифицираните (16) возила во следните две години, Nissan вели дека нејзините инвестиции во електрификација постепено ќе се зголемуваат на повеќе од 70 проценти до 2026 година. На крајот на краиштата, производителот на автомобили има вети дека ќе лансира 34 електрифицирани модели помеѓу 2024 и 2030 година, покривајќи го целиот спектар на сегменти. Како резултат на тоа, глобалната гама на модели на Nissan ќе биде електрифицирана за 40 проценти до 2026 година, а до 2030 година ќе се зголеми на 60 проценти.

Региони со највисока стапка на електрификација до 2026 година ќе бидат Јапонија, каде 70 отсто од гамата ќе бидат хибриди и електрични возила, и Европа каде производителот на автомобили цели 40 отсто од својата мешавина од продажба на патнички возила да биде целосно електрични.

Кога станува збор за електричните возила, целта на Nissan е да ги намали трошоците за производство, а со тоа да ја зголеми профитабилноста. За да го постигнат ова, тие планираат да развијат ЕВ во „семејства“ користејќи модуларни производствени техники и пократки циклуси на развој, со цел да ги намалат трошоците за 30 проценти во споредба со сегашниот модел на Nissan Ariya. Nissan предвидува дека до 2030 година, електричните возила ќе постигнат паритет во цената со возилата со мотор со внатрешно согорување.

Целно зголемување на продажбата

Севкупно, Nissan има за цел да ги зголеми годишните бројки за 1 милион единици до 2026 година во споредба со 2023 година. Овој дополнителен милион единици се очекува да дојде од дополнителни 330.000 единици од Северна Америка, 200.000 единици од Кина, 90.000 од Јапонија и околу 300.000 од Африка, Блискиот Исток, Европа и Океанија.

Оваа најава е дел од бизнис планот „The Arc“ за периодот помеѓу 2024 и 2026 година. Макото Учида, претседател и извршен директор на Nissan, рече: „Планот Arc го покажува нашиот пат кон иднината. Тоа ја илустрира нашата континуирана прогресија и способност да се движиме кон променливите пазарни услови. Овој план ќе ни овозможи да одиме понатаму и побрзо во движечката вредност и конкурентноста. Соочен со екстремна нестабилност на пазарот, Nissan презема решителни активности водени од новиот план за да обезбеди одржлив раст и профитабилност“.

Преземено од Avtoplus.mk