Nissan планира да изгради трета фабрика во Северна Америка

50
Јапонската Nissan Motor Co., откривајќи ги плановите за додавање производствен капацитет за електрични возила со изградба на втора фабрика во САД, сега размислува за изградба на трета „фабрика“, веројатно за електрични возила, во регионот до 2030 година.

Главниот оперативен директор на јапонскиот концерн Ашвани Гупта изјави дека на Nissan најверојатно ќе му треба нова „фабрика“ до крајот на деценијата според неговиот долгорочен план „Ambition 2030“, пренесе Automotive News.

Гупта не прецизира дали новиот објект целосно ќе се фокусира на електричната мобилност, но тоа е многу веројатно, имајќи предвид дека контекстот на дискусијата се фокусира на електричните возила.

„Поради начинот на кој напредуваме, верувам дека ќе ни треба нова фабрика“, рече Гупта во петокот.

Според него, овој потег кореспондира со тенденцијата за градење производствени капацитети на оние пазари на кои компаниите сакаат да се прошират.

Во ноември минатата година, Nissan рече дека ќе инвестира 2 трилиони јени (16,4 милијарди долари) во текот на следните пет години да ја зајакне својата желба за електрифицирање на палетата на производи со планирање на 23 нови електрични модели на глобално ниво до крајот на деценијата. Плановите вклучуваат и обезбедување на пазарен удел од 40% на електрични автомобили во производите на Nissan кои се нудат во САД.

Расте побарувачката

Гупта рече дека побарувачката, особено за електрични возила, се очекува да порасне откако индустријата ќе ги реши проблемите со синџирот на снабдување што продолжија да го заматуваат производството во изминатата година и половина.

„Прашањето е како и кога тоа ќе се случи“, рече Гупта, додавајќи: „Тоа ќе се случи еден ден. Мислам дека можеби не е изненадување ако објавиме нова фабрика во САД“.

Според среднорочниот план на групацијата за зголемување на профитабилноста со хоризонтот на 31 март 2024 година, Nissan ќе го намали своето глобално производство за да ги намали фиксните трошоци и да ја подобри ефикасноста. Сега кога ја забележа својата прва нето добивка по две последователни години загуба, компанијата ќе започне да инвестира во идниот раст, рече Гупта.

Nissan моментално има само две фабрики во САД – една во Смирна, Тенеси и друга во Кантон, Мисисипи.

Концернот ги постави темелите на индустријата за електрични автомобили во САД со хечбекот Leaf, чие производство започна во 2013 година во Смирна.

Во 2025 година во Кантон се очекува да бидат додадени линии за производство на електрични автомобили.

Nissan на почетокот на годинава соопшти дека ќе инвестира 500 милиони долари за да ја претвори фабриката во Кантон во „центар за производство и технологија на електрични возила“. Како дел од оваа трансформација, објектот ќе започне со производство на две нови електрични возила – едното за брендот Nissan, а другото за Infiniti.

Фабрика за батерии

Минатиот месец, производителот на батерии Envision AESC, во кој Nissan има удел, го претстави планот за инвестирање 2 милијарди долари во изградба на фабрика за батерии во Кентаки.

Оваа фабрика, која ќе биде отворена во 2025 година, ќе ја покрие побарувачката за батерии за 300.000 електрични возила годишно до 2027 година. Првично, објектот ќе снабдува батерии за неодамна отворената производствена линија за електрични возила на Mercedes-Benz во Венс, Алабама.

Се очекува фабриката да обезбеди батерии за други марки како Nissan и Infiniti.

Потребна е поголема локација на фабриките на клучните пазари, рече Гупта. Ова му овозможува на производството побрзо да одговори на локалната побарувачка, додаде тој. Во исто време, тој служи како хеџ против пазарната несигурност и валутните флуктуации.

Според Гупта, работата за изградба на трета фабрика во САД ќе започне откако компанијата ќе ја заврши својата транзиција од концерн ориентиран кон масовниот пазар во концерн кој нуди квалитет и вредност.

Оваа промена е веќе во тек и му помогна на Nissan да се врати на профитабилноста во фискалната година која заврши на 31 март, рече Индиецот.

Не дава други детали како локација, распоред или модели. Но, електрификацијата на премиум брендот Infiniti ќе биде важен двигател за потребата од проширување на локалното производство во регионот, додаде Гупта.