Renault ќе се здружи со кинеска инженерска фирма за да развие нова генерација на електричен Twingo со цена под 20.000 евра.
Време е за четвртата генерација на популарниот мал „Французин“, но оваа ќе се разликува од претходните по еден важен аспект.
„Развојот на автомобилот ќе биде направен со кинески партнер со цел да се скрати времето и да се намалат трошоците за развој“, изјави портпаролот на француската компанија.
Дизајнот и напредниот инженерски проект се изведуваат во Франција, а производството ќе биде во Европа, додаде тој. Проектот е предводен од Ampere, одделот на Renault специјализиран за електрични возила.
На почетокот на овој месец, Renault и Volkswagen ги завршија преговорите за заеднички развој на електрична верзија на Twingo со прифатлива цена.
Францускиот производител рече дека одлуката за избор на кинески партнер за Twingo била донесена независно од претходната одлука во врска со Volkswagen.
Фолксваген објави оваа недела дека ќе произведува електрични автомобили по цена од 20.000 евра во Европа без партнер, потпирајќи се на висок степен на локализација на Стариот континент.
Извршниот директор на Renault, Лука де Мео, ги откри плановите за електричен Twingo кон крајот на минатата година.
Возилото ќе се произведува во Европа, можеби и во Словенија, рече Де Мео на состанокот на акционерите овој месец. Актуелното Twingo се произведува и во фабриката на Renault во Словенија.
Потегот на францускиот производител да се здружи со кинески партнер има за цел да ја „научи“ компанијата како да постигне побрз напредок во развојот на електрични возила, велат познавачите на ситуацијата.
Производителите во Западна Европа се повеќе се потпираат на инженери од земји со пониски економски стандарди за да ги задржат трошоците надолу.
Иако инженерството во Кина не е нужно поевтино, најголемиот дел од технолошките иновации во електричните возила моментално доаѓаат од таму, рече еден инсајдер.
Европските производители на автомобили се под притисок да ги ажурираат своите електрични понуди исто како што слабиот економски раст и намалените субвенции ја намалуваат побарувачката за електрични возила.
Во меѓувреме, кинеските брендови се прошируваат во регионот со поевтини модели. BYD планира да го понуди својот хечбек Seagull следната година по цена под 20.000 евра.
Фото Renault