Основачот на LinkedIn повикува на будење и предвидува што го чека светот на бизнисот

94

„Ако мислите дека поради рецесијата не треба да вработувате нови луѓе, ќе мора да се разбудите“, самоуверено тврди Рид Хофман (55), првиот на листата на основачи на LinkedIn со завидна кариера кога доаѓа до развој на дигитален бизнис. Тој потврди дека има големо разбирање за новите технологии, оставајќи зад себе големи дигитални имиња во чие основање учествувал од 2003 година (покрај LinkedIn, ги основал и PayPal, Airbnb и е еден од првите инвеститори на Facebook со првични 40.000 долари) .

Откако Microsoft го купи LinkedIn пред шест години за 26 милијарди, Хофман се приклучува на тимот на Microsoft и продолжува да обезбедува капитал за нови деловни проекти и да учествува во нивниот развој. Затоа, тој остана на свој терен. Во меѓувреме објави три книги, лансираше повеќе проекти и компании и емисии кои ги слушаат и гледаат над 50 милиони луѓе. Хофман на тој начин убедливо се покажа како одличен познавач на потребите на потрошувачите и социјалните мрежи, пишува Бонитет.рс.

Повик за будење
Дипломиран од Стенфорд со магистер по филозофија во Оксфорд, и денешниот баран советник, Хофман во септемвриското издание на Inc. списанието повикува на „будење“ на сите што заспале во ова време на рецесија.

На прашањето како ќе изгледа регрутирањето на нови луѓе во наредните години, Хофман рече:

„Во ова неизвесно време, време на корона и сега во периодот после Ковид, многу бизниси се ставија во дефанзива кога станува збор за вработување на нови луѓе. Погрешно е. Ако имате капитал или приходи, сега е време да внесете нови луѓе бидејќи другите не го прават тоа. Тоа е потег кој ќе ве стави на завидна водечка позиција за неколку години“.

А што е со следните десет години?
А што е со следните десет години? Кои се вашите предвидувања, беа прашањата на Inc. новинар на Хофман. Еве ги неговите предвидувања:

„Луѓето ќе сакаат да се вратат во канцелариите и работните простори“. Тоа ќе биде моментот кога ќе сфатат дека им недостига жива комуникација и можност да бидат креативни заедно, можност да изградат доверба, подобра позиција или функција. Две години сме далеку еден од друг и тоа ќе има и има долготрајни ефекти врз начинот на вработување. Ако, на пример, најдобриот човек за проект живее во друг град, менаџерите ќе направат компромиси така што ќе дојдат во седиштето на компанијата седум дена, да речеме, во текот на еден месец. Тоа ќе биде нова „хибридна“ структура и ќе се препознаат типовите кои добро ќе се вклопат во неа, како и начините за нивно задржување“, предвидува Хофман.