Магазинот Best global brands го објави јубилејното 20-то издание на листата на највредни брендови во светски рамки. Податоците покажуваат дека вредноста на брендовите во 2001 година беше на ниво од 988 милијарди долари, за да може оваа година да надмине две илјади милијарди долари.
Во топ 10 највредни брендови се најдоа:
- Apple – пораст од 9% и вредност од 234.241.000.000 долари,
2. Google – пораст од 8% и вредност од 167.713.000.000 долари,
3. Amazon – пораст од 24% и вредност од 125.263.000.000 долари
4. Microsoft – пораст од 17% и вредност од 108.847.000.000 долари
5. Coca – Cola – пад од 4% и вредност од 63.365.000.000 долари
6. Samsung – пораст од 2% и вредност од 61.098.000.000 долари
7. Toyota – пораст од 5% и вредност од 56.246.000.000 долари
8. Mercedes – пораст од 5% и вредност од 50.832.000.000 долари
9. Mc Donald’s – пораст од 4% и вредност од 45.362.000.000 долари
10. Disney – пораст од 11% и вредност од 44.352.000.000 долари
На дното на листата од 100 брендови се најдоа овие највредни:
96. Burberry – пораст од 4% и вредност од 5.205.000.000 долари
97. Shell – пад од 3% и вредност од 5.105.000.000 долари
98. LinkedIn – нов на листата и вредност од 4.836.000.000 долари
99. Harley Davidson – пад од 7% и вредност од 4.793.000.000 долари
100. Prada – пад од 1% и вредност од 4.781.000.000 долари
Фото: Pixabay