По пет години Apple ја врати титулата највреден бренд

48

Apple го престигна Amazon за прв пат во последните пет години, за да стане највредниот бренд во светот, се вели во извештајот на консултантската компанија Brand Finance.

Исто така е првата компанија што ја достигна пазарната граница од два трилиони долари на пазарот минатата година. Вредноста на брендот, производителот на iPhone, порасна 87% во последните 12 месеци и достигна 263,4 милијарди долари, според индексот на Brand Finance Global 500 2021.

Порастот се припишува на стратегијата за диверзификација на Apple, што ја наведе компанијата да се прошири на дигитални и претплатнички услуги и да ги истражи потенцијалите на електричните автомобили.

“Додека Apple, пет години откако го зазеде првото место за последен пат ја врати титулата највреден светски бренд, повторно сме сведоци на тоа ‘размислете поинаку’: од Mac до iPod, iPhone, iPad, Apple Watch, претплатнички услуги, до бесконечност и пошироко“, изјави извршниот директор на Brand Finance.

Фото: Pixabay