Apple го престигна Amazon за прв пат во последните пет години, за да стане највредниот бренд во светот, се вели во извештајот на консултантската компанија Brand Finance.
Исто така е првата компанија што ја достигна пазарната граница од два трилиони долари на пазарот минатата година. Вредноста на брендот, производителот на iPhone, порасна 87% во последните 12 месеци и достигна 263,4 милијарди долари, според индексот на Brand Finance Global 500 2021.
Порастот се припишува на стратегијата за диверзификација на Apple, што ја наведе компанијата да се прошири на дигитални и претплатнички услуги и да ги истражи потенцијалите на електричните автомобили.
“Додека Apple, пет години откако го зазеде првото место за последен пат ја врати титулата највреден светски бренд, повторно сме сведоци на тоа ‘размислете поинаку’: од Mac до iPod, iPhone, iPad, Apple Watch, претплатнички услуги, до бесконечност и пошироко“, изјави извршниот директор на Brand Finance.
Фото: Pixabay