Во центарот на Милано, на Via Mercanti вчераутро “исплива” подморница од асфалтот и оштети еден автомобил. Капетанот и екипажот беа зачудени што се случило, а интервенираа и полицијата и пожарникарите. И секако, сето тоа беше наместено. Целата сцена беше маркетинг трик на италијанска осигурителна компанија Europ Assistance за нивната кампања насловена како “Заштитете го својот живот”.
Најчитани
Во тек е исплата на парите од “Мој ДДВ”
Исплатата на МојДДВ за третиот квартал 2024 година е во тек.
До сега се изготвени налози за поврат кон 370.603 лица во износ од 658.280.592,00...
Кој е наследник на империјата на Миодраг Костиќ: Се вика Александар, има 30 години...
Српскиот бизнисмен Миодраг Костиќ почина денеска на 65-годишна возраст, оставајќи зад себе огромна деловна империја. Тој пред пет години се повлече од менаџерските функции,...
Заборавете на CV: Младите го менуваат начинот на кој аплицираат за работа
Генерацијата Z го менува начинот на кој аплицираат за работни места со тоа што ги отфрла традиционалните формати на биографија и наместо тоа, прави...
Познати финалистите за Европски Автомобил на Годината
Жирито на Европски Автомобил на Годината (ECOTY) ја објави листата на финалисти за 2025 година. Од првичните 40 модели, 60-те судии ја намалија конкуренцијата...
Што е солемнизација?
Од една страна, нотарот проверува дали договорот е составен во пропишана форма, а од друга страна на странките им ја објаснува смислата и последиците од тој договор.