Fédération Internationale de l’Automobile (ФИА) ја прифати апликацијата на Porsche како нов член на Формула Е. Ова значи дека фабричкиот тим на Weis-sach може да продолжи со развојот на сопствениот електричен погон, којшто се должи на хомологација во 2019 година. Како што беше најавено на крајот од јули 2017 година, Porsche планира да биде меѓу оние што се натпреваруваат во шестата сезона на светската серија на електрични трки на крајот од 2019 година.
“Во текот на изминатите неколку години, ФИА и Алехандро Агаг направија фантастична работа“, вели Фриц Ензингер од Porsche, кој како заменик-претседател е задолжен за програмата за Формула Е.
“Тоа е резултат на овој развој што овозможува да можеме да се натпреваруваме на тркачката патека против голем број од најголемите светски производители на автомобили“.
Како и со успешниот Le Mans Prototype 919 хибриден проект, Андреас Сејдл ќе биде одговорен за техничкиот развој и изведувањето на програмата Формула Е.
“Можностите и перформансите на електричните автомобили се централна тема на Porsche веќе долго време“, истакнува Сејдл.
“Колку подлабоко нашите инжинери влегуваат во темата, толку повеќе фасцинантни решенија ќе произлезат. Со голема антиципација го чекаме нашето прво возило во почетокот на 2019 година во кое ќе биде тестиран нашиот сопствениот погон во него. Gen2 тркачот, кој беше откриен од страна на Формула Е во Женева во почетокот на март, е перфектно изведен“.
Формула Е ќе ја обезбеди шасијата, како и батеријата. Меѓутоа, сите компоненти на погонот се сопствени додатоци на конкурентите. Ова им овозможува на Porsche да најде решенија за клучните технологии како што се електричниот мотор, инверторот, системот за сопирачки по жица, менувачот, диференцијалот, погонските споеви, монокок шасијата, компонентите на суспензијата прикачени на задната оска, како и системот за ладење и единицата за контрола на моторот (ECU). Енергетската ефикасност на погонскиот мотор не само што игра клучна улога во конкурентноста, привлекувајќи многу од најпознатите светски производители на автомобили, но исто така е клучна за развојот на патните електрични возила.
Влезот на Porsche во Формула E во 2019 година ќе се совпадне со лансирањето на производната верзија на концептната студија Mission E. Ова возило, првиот електричен Porsche, ќе биде најпрефинетиот спортски и технолошки напреден автомобил во својата класа. Porsche ќе инвестира повеќе од шест милијарди евра во електрична мобилност пред крајот на 2022 година.