Порше во големи проблеми поради Фолксваген

Порше, најголемиот акционер на Фолксваген, предупреди дека може да ја намали вредноста на својот удел во најголемиот европски производител на автомобили до 20 милијарди евра (21 милијарда долари).

Тоа е последниот знак за тоа како кризата со трошоците на VW ја разниша вербата на инвеститорите во производителот на автомобили.

Германскиот производител на автомобили е погоден од високи трошоци, тешка азиска конкуренција и долготрајниот жесток конфликт со моќните синдикати околу затворањето на фабриките и намалувањето на платите.

Porsche SE, кој поседува 31,9 отсто од акционерскиот капитал на Фолксваген и 53,3 отсто од неговите права на глас, соопшти дека очекува да ја намали вредноста на акциите за 7 до 20 милијарди евра, пренесува Seebiz.

Врз основа на моменталната пазарна капитализација на Фолксваген, уделот е во вредност од околу 14,3 милијарди евра.

Производителот на автомобили, во услови на тензични преговори со синдикатите за намалување на трошоците во своите операции во Германија, не можеше да го заврши своето финансиско планирање за годината, принудувајќи го Porsche SE да се потпре на очекувањата на аналитичарите за своите прогнози.

Porsche SE, холдинг-компанијата на семејствата Porsche и Piech, рече дека исто така очекува да ја запише вредноста од 1 милијарда до 2 милијарди евра на својот удел од 12,5 отсто во производителот на луксузни автомобили Porsche AG.

Porsche SE рече дека намалувањата се груби проценки, наведувајќи го „пазарното опкружување со натамошна зголемена несигурност, помала од очекуваната побарувачка на различни пазари и растечки геополитички тензии и протекционистички тенденции“.

Сега очекува дека резултатот на групата по оданочување во 2024 година ќе биде „значително негативен“, повлекувајќи ја нејзината прогноза од 2,4 милијарди евра на 4,4 милијарди евра, но сепак очекува да распредели дивиденда за финансиската година.

Дивидендата на Volkswagen, еден од најважните извори на готовина на Porsche SE, треба да падне на 6,75 евра од 9 евра минатата година, според проценките на LSEG, откако заработката на производителот на автомобили во првите девет месеци од 2024 година падна за една третина во однос на претходната година. пред.

Синдикатите вршеа притисок врз менаџментот на Фолксваген дополнително да ја намали дивидендата за да ги намали трошоците, но финансискиот директор минатата недела рече дека производителот на автомобили е посветен на обемот на исплата од најмалку 30% од заработката по оданочувањето.

Аналитичарите предупредија дека комбинацијата на ценовни притисоци, пониски дивиденди од заеднички вложувања во Кина и посветени инвестиции веројатно ќе го остават Volkswagen со слободен готовински тек блиску до нула во наредните години, што е лош знак за финансиската стабилност.

Фото: Pixabay