Се спојуваат два американски маркети – Договор вреден речиси 25 милијарди долари

109

Американскиот синџир на намирници „Крогер“ во петокот објави дека планира да купи конкурентски „Албертсонс“ во зделка вредна речиси 25 милијарди долари што може да ја промени малопродажната индустрија во САД и да влијае на тоа како милиони купувачи купуваат за нивните намирници.

Договорот, кој се очекува да биде затворен во 2024 година, ќе ги комбинира двата најголеми синџири на супермаркети во земјата и ќе создаде еден од најголемите приватни работодавци.

Двете компании заедно имаат 710.000 работници.

Малопродажната индустрија се консолидира во последниве години, а спојувањето ќе им даде на компаниите поголем обем за да ја одвратат конкуренцијата од Amazon, Walmart и другите малопродажни гиганти.

Спојувањето „ја забрзува нашата позиција како покредибилна алтернатива на поголемите конкуренти и конкурентите кои не се во синдикатот“, рече извршниот директор на Крогер, Родни Мекмулен во петокот.

Доколку договорот биде реализиран, тоа би било едно од најголемите спојувања во историјата на малопродажбата на САД.