Seat добива нова улога во VW и прекинува со производство на автомобили

124

Подемот на Cupra како најбрзо растечки автомобилски бренд во Европа ја зацврсти судбината на Seat, но името ќе живее во некоја друга форма

Seat ќе го прекине производството на повеќето свои автомобили, а претседателот на Volkswagen Group потврди дека откако сегашните модели ќе го исполнат својот животен циклус, тие нема да бидат заменети. Наместо тоа, наследството на Seat ќе живее во марката Cupra, која исто така ќе почне да добива силни инвестиции од групацијата VW. Сепак, постојат планови да се одржи во живот името на Seat.

Autocar пренесува дека, на прашањето за иднината на Seat на Саемот за автомобили во Минхен, претседателот на компанијата VW Томас Шефер истакнал: „Иднината на Seat е Cupra“.

Ваквиот исход се спомнува веќе некое време. Иако имаше добри перформанси во 2000-тите и 2010-тите, шпанскиот бренд на VAG почна да покажува знаци на замор. И со растот на Cupra, кој беше одделен од Seat во 2018 година, веќе не постои аргумент да се продолжи со двете марки паралелно.

Со оглед на тоа што Cupra се посвети на поспортски и премиум возила, беше тешко да се види како Seat – и самиот спортски ориентиран бренд во еден момент – има смисла. И без ниту еден електричен автомобил во линијата на компанијата, најавата воопшто не е изненадувачка.

Фокус на решенија за мобилност

Сепак, не е се така црно. Името на Seat нема да исчезне целосно. Наместо тоа, Шефер рече дека групацијата Volkswagen „ќе најде поинаква улога за неа“. Претходните извештаи сугерираа дека брендот ќе се насочи кон понуда на решенија за мобилност, како што се скутери. Палетата на скутери Мо на компанијата е веќе во тој простор и постои потенцијал Seat да ја прошири таа постава во блиска иднина, додека сè уште постои можност шпанската марка да продолжи да произведува мали автомобили.

Друга потенцијална област за истражување би биле четирициклите, слични на оние на Citroen Ami. Во 2019 година, Seat го покажа концептот Minimo со батерија што може да се замени што може да го напојува микроавтомобилот за опсег од 100 километри.

VW ќе продолжи да произведува автомобили и во Шпанија, а компанијата ќе биде инвеститор во новата гигафабрика за батерии во Валенсија вредна 10 милијарди евра. Исто така, планира да го произведе VW ID.2 во фабриката на компанијата во Марторел.

Cupra, која моментално е најбрзо растечката марка во Европа, ќе продолжи да се поддржува, а VW планира да ги зголеми инвестициите.

„Мислам дека тоа беше вистинската одлука, но тоа е коцкање“, рече Шафер. „Видов многу нови имиња како се појавуваат и си заминуваат, но ова беше добра одлука. Cupra е поголема од Alfa Romeo и Polestar, па не станува збор за само нови брендови, туку и за стари“.

Преземено од Avtoplus.mk