Шефот на Google загрижен за економската иднина: Се чувствуваме многу несигурни

92

Здравјето на економијата во моментов е главната грижа на компаниите и инвеститорите. Дали економската машина ќе забави до точка на запирање? Сундар Пичаи, извршен директор на Alphabet, матичната компанија на Google, потврди дека економската перспектива е неизвесна.

„Колку повеќе се обидуваме да ја разбереме макроекономијата, се чувствуваме многу несигурни за прогнозата“, рече Пичаи на годишната конференција за кодови 2022 во Лос Анџелес.

Според него, макроекономските перформанси се во корелација со трошењето за онлајн маркетинг и општото трошење.

Пичаи, кој испрати загрижувачко предупредување за економијата уште во јули, сака да ја направи компанијата 20% поефикасна отколку што е сега, со мерки кои вклучуваат отпуштања.

За време на разговорот со новинарката и водителка Кара Свишер, 50-годишниот извршен директор призна дека Гугл е „побавен“ во реагирањето на промените на пазарот откако неговата работна сила неодамна беше проширена.

„Сакаме да се увериме дека како компанија, кога имате помалку ресурси од претходно, давате приоритет на сите правилни работи на кои работите и дека вашите вработени се навистина продуктивни, дека тие всушност можат да имаат влијание врз работи на кои работат“. Тоа е она на што го трошиме времето во моментов“, изјави Пичаи.

Тој потоа донесе пример од минатото, кога групата ги спои YouTube Music и Google Play Music.

„Понекогаш има области за подобрување каде имате тројца луѓе кои одлучуваат. Со разбирање на тој процес и намалување на два или еден вработен, ја подобрувате ефикасноста за 20%, рече извршниот директор на Google, без да даде никакви индикации за бројот на работни места што би можеле да бидат укинати.

На крајот на јули, Alphabet ги објави резултатите од вториот квартал, кои беа под очекувањата. Нето приходот падна за 14% на годишно ниво на 16 милијарди долари. Кварталните приходи се зголемија за 13% до 69,7 милијарди долари, помалку од 69,9 милијарди долари што ги очекуваше Refinitiv.

Севкупно, приходите од реклами на Google се зголемија за 12% на 56,3 милијарди долари, при што приходите од реклами на YouTube изнесуваат 7,34 милијарди долари, што е за 4,8% повеќе од претходната година.

Инвеститорите очекуваат американската централна банка да продолжи со агресивно зголемување на каматните стапки. Некои економисти очекуваат дека монетарната политика на централните банки, плус енергетската криза во Европа, ќе предизвика сериозна економска состојба или рецесија.