Шефовите на американските компании сè повеќе загрижени за економијата

20

Можната рецесија е сè пожешка тема меѓу извршните директори.

Со исклучок на април 2020 година, деловните лидери овој јули разговараа за економското забавување повеќе од кој било друг месец во последните пет години. Каматите се меѓу петте најбрзорастечки теми за повици втор месец по ред, а честа тема беше и инфлацијата.

Прочитајте што имаа да кажат извршните директори на S&P 500:

Главниот извршен директор на Морган Стенли, Џејмс П. Горман: „Иако би можеле да влеземе во некоја форма на рецесија… искрено, во оваа фаза претпоставуваме. Но, мислам дека е малку веројатно дека ќе има длабока и драматична рецесија, барем во САД. Мислам дека Азија заостанува малку, зависи од тоа како Ковид се шири и повторно се појавува во некои земји. И тогаш Европа… се бори најтешко во моментов поради војната во Украина, поради притисокот врз цените на бензинот“.

Главниот извршен директор на JPMorgan Chase & Co, Џејми Дајмон: „Потрошувачите се во одлична форма во моментов. Така, дури и да влеземе во рецесија, тие влегуваат во неа во многу подобра форма отколку што беа“.

Главниот финансиски директор на General Dynamics Corp. Џејсон В. Ајкен: „Не можеме да предвидиме кога или како ќе изгледа каков било вид на забавување. На пазарот многу се зборува за каматните стапки, инфлацијата, берзата, потенцијалот за рецесија и слично. Но, да бидам целосно искрен со вас, сè уште не сме виделе никакво влијание од тоа во однос на нашата книга за нарачки“.

Главен извршен директор на Baker Hughes Co., Лоренцо Симонели: „Додека гледаме на втората половина на 2022 и 2023 година, нафтените пазари се соочуваат со необичен збир на околности и предизвици. Од една страна, изгледите за побарувачката за следните 12 до 18 месеци се влошуваат, бидејќи инфлацијата ја еродира куповната моќ на потрошувачите, а централните банки агресивно ги зголемуваат каматните стапки за да се борат против инфлацијата. Од друга страна, поради годините на глобално недоволно инвестирање и потенцијалната потреба за замена на руските барели, пошироките ограничувања на понудата реално може да ги одржат цените на суровините покачени дури и во сценарио за умерено намалување на побарувачката.

Извршниот директор на Fortune Brands Home & Security, Ник Финк: „Во склад со остатокот од индустријата, гледаме знаци на забавување на трошењето како одговор на инфлацијата и повисоките каматни стапки“.

Главниот извршен директор на JPMorgan Chase & Co, Џејми Дајмон: „Го гледаме влијанието на инфлацијата и повисоките недискрециони трошења во сите сегменти на приходи. Имено, просечниот потрошувач од година во година троши 35 отсто повеќе на гас и приближно 6 отсто повеќе на сметки и други недискрециони категории. Во исто време, допрва треба да видиме повлекување во дискреционото трошење бидејќи патувањето и јадењето растат за робусни 34 проценти на годишно ниво“.

Извршниот директор на Verizon Communications Inc. Ханс Вестберг: „Инфлациското опкружување очигледно влијае на однесувањето на потрошувачите и видовме зголемена конкуренција за внимание на потрошувачите“.

Главниот финансиски директор на Џенерал Моторс Ко. Пол Џејкобсон: „Ако ја погледнете инфлацијата што ја видовме овој квартал, би рекол дека околу 50 отсто е водена од стоките, а другата половина е грубо поделена помеѓу логистиката и другите предизвици со синџирот на снабдување. што веќе го видовме.“

Извршниот директор на US Bancorp, Ендрју Цесере: „Она што го гледаме е дека потрошувачите сè уште се во многу добра позиција. Тие имаат многу залихи, имаме 2,5 трилиони долари вишок заштеди во однос на нивоата пред пандемијата“.

Mondelez International Inc., извршен директор Дирк Ван де Пут: „Европските потрошувачи продолжуваат да им даваат приоритет на трошењето на намирници. Помалку трошат на други категории, но не и на намирници. Куќните брендови не се особено во пораст; има навистина малку докази дека тоа се случува. Она што го гледаме е дека потрошувачите се повеќе се префрлаат на попусти“.

Главниот извршен директор на VF Corp, Стив Рендл: „Со исклучок на Кина, расположението на потрошувачите е генерално добро на нашите пазари, иако нема да бидам првиот што ќе укажам дека расположението е ослабено, што доведува до промена во однесувањето кај потрошувачите кои биле принудени да бидете попребирливи и повнимателни во краткорочното трошење“.

Главен извршен директор на CSX Corp, Џим М. Фут: „Нашата способност да вработуваме и задржуваме нови вработени, што е од клучно значење за подобрување на нашата услуга и развој на нашиот бизнис, останува предизвик. Не сме сами во овој проблем. Потенцијалните регрути имаат многу опции за работа, а пандемијата имаше големо влијание врз работните и животните преференции на вработените. Нашиот процес на вработување беше стабилен, но бавен“.

Quest Diagnostics Inc., главен извршен директор Избран Џим Дејвис: „Не сме имуни на тековната инфлаторна средина и се справуваме со зголемените трошоци за гориво и работна сила. Како и многу компании, повисокиот обрт на вработените во некои категории работни места влијае на нашата способност дополнително да ја зголемиме продуктивноста“.

Главниот извршен директор на American Airlines Group Inc. Роберт Исом: „Како што гледаме напред, мислам дека како индустриски пилот платите ќе се зголемуваат. И тоа е нешто што индустријата како целина ќе мора да го проголта“.