Сигурни пари: Каде се крие добра прилика за бизнис во Европа?

291
man into a bill boat on a puddle

Европските акции во поширока смисла можеби не доживеаја толку силно закрепнување како американските пазари, но инвеститорите велат дека има некои карактеристики што испраќаат порака за закрепнување.

Европската пазар на акции се зголеми за скоро 32% од огромниот пад во средината на март, но индексот е сè уште мал (околу 12%) во однос на минатата година. За споредба, S&P 500 порасна за 42% од средината на март и сега е нешто над 2% пониско од минатата година.

Сепак, Том Стивенсон, директор за инвестиции на Fidelity investing, рече дека во изминатите неколку месеци инвеститорите се загреаа за Европа затоа што “се чини дека успешно ја воделе кризата Ковид-19 со комбинација на добро спроведени затворања и поддршка од владите и централните банки“. 

“Германија и Централна Европа се во состојба да закрепнат побрзо од остатокот од Западна Европа“, рече Атанасија Кокиногени, виш аналитичар за Западна Европа во маркетинг и консултантска фирма DuckerFrontier. Ова е затоа што овие пазари имаат помала изложеност на туризам и повеќе се потпираат на производството.

Ширум Западна Европа, информатичката технологија, прехранбените производи, финансиите и осигурувањето, фармацевтски производи и лекови имаат добри изгледи за инвестирање во периодот 2020-2021 година, додека рударството, градежништвото и угостителството ќе страдаат до крајот на 2021 година, рече Кокиногени.
Еден очигледен тренд што ја забрза пандемијата е поширокото прифаќање на технологијата во секојдневниот живот. Соединетите држави и Азија обично се инвеститори кои влегуваат во пазарот за технологија, но Европа нуди и можности во овој сектор, изјави директорот на европски инвестиции Маркус Морис Ејтон.

Мартин Тод, менаџер во Federated Hermes, тврди дека пандемијата исто така ќе го забрза трендот кон одржливи инвестиции. Ова вклучува инвестирање во секторот животна средина, со фокус на тоа како компаниите се однесувале во пандемија, во однос на лекување на нивниот персонал и клиентите.

Постојат многу компании кои излегуваат со своите “зелени приказни“, намалувајќи ги трошоците за греење и загадување.

Фото: Freepik