Stellantis ќе произведува сопствена струја во своите фабрики

84

За да ги избегне евентуални прекини на гас од Русија, Stellantis ќе направи стратешки инвестиции во своите фабрики во Европа

Главниот извршен директор на Stellantis, Карлос Таварес смета дека европските фабрики на неговата компанија имаат неопходен простор за производство на своја електрична енергија, а заканата од Русија да го прекине снабдувањето со природен гас во Европа може да го направи вредна инвестиција.

Говорејќи на Саемот за автомобили во Детроит, Таварес рече дека компанијата „сега подготвува многу силен план за намалување на енергијата“, пренесува Reuters. „Ние ќе направиме значителни инвестиции за да произведеме своја енергија на лице место“.

Таварес, кој порано работел во Nissan, рече дека е, делумно, инспириран од начинот на кој јапонските производители на автомобили реагирале на цунамито во 2011 година, што ги исфрлил синџирите на напојување и снабдување за поголемиот дел од земјата.

Навистина, заканата од Русија да го запре протокот на природен гас во Европа е „еден дополнителен елемент на хаосот“. Надвор од заканата прекин на испораките на гас во Европа, производителите на автомобили се соочуваат со многу потешкотии во снабдувањето на делови како резултат на пандемијата на Ковид-19 и руската инвазија на Украина.

Генерирање на сопствена соларна енергија

Досега, Таварес рече дека Stellantis се справува со проблемите и европското производство не е погодено од нарушувања на снабдувањето со гас, иако трошоците се зголемија. Ако енергетската криза станува лоша, сепак, производителот на автомобили можеби ќе треба да се префрли на работа кога електричната енергија е поевтина во текот на денот.

Што се однесува до планот да генерира своја моќ, извршниот директор рече дека оваа мерка „ќе се одлучи во следните неколку дена“, што укажува на тоа дека спецификите на планот допрва треба да бидат поставени. Тој, сепак, рече дека местата каде се наоѓаат фабриките имаат простор за дополнителни низи на соларна енергија и се чини дека ги намалуваат подлабоките загрижености во врска со проблемот.

„Кога додавате хаос во хаосот, не гледате толку многу разлика“, рече Таварес. „Ние управуваме со оваа индустрија во последните неколку години во хаосот поврзан со здравјето, хаосот поврзан со синџирот на снабдување, регулаторниот хаос и сега енергетскиот хаос“.

преземено од Avtoplus.mk