Toyota ќе инвестира 3,4 милијарди долари во производство на батерии во САД до 2030 година

21

Toyota Motor Corp., планира да инвестира 3,4 милијарди долари во САД до крајот на оваа деценија за да основа нова компанија и да ја изгради својата прва фабрика за батерии во земјата. На овој начин, јапонската група им се придружува на другите конкуренти, кои најавија амбициозни планови за забрзување на транзицијата кон електрична мобилност преку обезбедување домашно производство на батерии, наведува Блумберг.

Производството на батерии во погонската постројка на Toyota се очекува да започне во 2025 година, со фокус на хибридните батерии за автомобили, обезбедувајќи 1.750 нови работни места, според компанијата, која не прецизираше каков ќе биде производствениот капацитет или каде ќе биде локацијата на фабриката.

Инвестицијата е целосно поврзана со производството на батерии и нема да се користи за проширување на производствениот капацитет на Тојота за автомобили, изјави портпаролот.

Планот е дел од стратегијата на групата, претставена во септември, која предвидува инвестирање 1,5 трилиони јени (13,1 милијарди долари) до 2030 година во развојот и производството на батерии за електрични возила. Toyota очекува уделот на електрични возила во вкупната продажба во САД да порасне на околу 70% на крајот на деценијата во споредба со речиси 25% во моментот, вклучително и хибридните верзии.

Главните производители на автомобили ја зголемуваат својата инвестиција во производството на батерии за да обезбедат снабдување со оваа витална компонента за електрична мобилност и поуспешно да се натпреваруваат со лидерот во индустријата – Tesla Inc.

Stellantis NV и LG Energy објавија вчера план за изградба на фабрика за батерии во Северна Америка, која ќе ја снабдува растечката електрична флота на производителот, формирана во јануари по спојувањето помеѓу PSA групацијата и Fiat Chrysler. Компанијата планира да го зголеми уделот на електрични возила во САД на 40% од вкупната продажба до 2030 година.

Во октомври, Ford Motor Co. претстави инвестициски план од 11,4 милијарди долари заедно со јужнокорејската компанија SK Innovation Co. да се изградат фабрики за батерии и електрични автомобили во Тенеси и Кентаки. Конкурентот General Motors Co. исто така, ја зајакна својата посветеност кон електрична мобилност со инвестиција од 35 милијарди долари до 2025 година.

Со изградба на фабрика за батерии во САД, Toyota сака да добие поголема контрола врз своите синџири на снабдување и да го прошири своето знаење во областа на електрични возила и сродни технологии. Како и другите грижи, нејзиното производство беше погодено од недостаток на компоненти во услови на строги ограничувања поради ширење на коронавирусот во Југоисточна Азија на почетокот на оваа година.

„Оваа инвестиција ќе помогне да се донесат попристапни електрични возила за потрошувачите во САД“, рече Тед Огава, извршен директор на Toyota Motor North America.

Инвестицијата, исто така, може да му помогне на производителот на автомобили чисто политички, при што Огава посочи дека нејзините напори за електрификација ќе го поддржат и локалниот пазар на труд, истовремено земајќи ги предвид животната средина и потрошувачите.

Минатиот месец, Toyota рече дека предлогот на Демократите од Претставничкиот дом да се обезбедат повеќе субвенции за производителите на автомобили со посебни синдикати ги дискриминира „американските работници кои избираат да не се обединат“ во синдикати.

Јапонскиот производител очекува да продаде 2 милиони автомобили без емисија на штетни гасови до 2030 година, а компанијата проценува дека само во Соединетите држави продажбата на електрични автомобили ќе изнесува 1,8 милиони единици, вклучително и целосно електрични модели.