Трговците на луксузни стоки се надеваат на враќање на побарувачката во Кина

25

Постпандемскиот раст на американскиот пазар на луксуз покажува знаци на опаѓање, оставајќи ги инвеститорите да се надеваат дека кинеските купувачи ќе можат да ги задржат месеците на трошење приближно рамно. Сепак, кинеската економија исто така ослабе во вториот квартал од оваа година, што ги натера банките JPMorgan, Morgan Stanley и Citigroup да ги намалат своите прогнози за раст на глобалниот пазар на луксуз оваа година.

Швајцарскиот Richemont објави дека продажбата во вториот квартал е под очекуваното. Акциите на оваа група од секторот на луксузни стоки паднаа за 10,43 отсто, а нејзините конкуренти Хермес за 4,21 отсто, ЛВМХ за 3,7 отсто и Керинг за 1,95 отсто од почетокот на неделата.

Кина „нема да помине низ ненадејно закрепнување на побарувачката во облик на V, туку ќе го надомести претходниот заостаток во повеќегодишен период“, предвидоа аналитичарите на Citi по разговорите со извршните директори на Richemont.

Приходите во првиот квартал на големите компании, вклучувајќи ги LVMH и Chanel, веќе покажаа дека растот во Северна Америка забавува на едноцифрен број по двоцифрените квартални зголемувања во поголемиот дел од последните две години.

Дали компаниите за луксузни стоки ќе можат да го неутрализираат тој пад во САД ќе зависи од тоа како ќе се одвива закрепнувањето на кинеската домашна и туристичка побарувачка во остатокот од годината, велат аналитичарите.

Директорите во оваа конкретна индустрија сметаат на враќање на побарувачката во Кина за да го „турнат“ пазарот како целина на позитивна територија во 2023 година – веројатно околу пет проценти според најновите проценки – иако некои брендови, како Хермес и Шанел, ќе поминуваат подобро од другите. Нивните побогати целни потрошувачи се подобро изолирани од макроекономските предизвици.