Цели 30 години се противеше за продажба на компанијата, а сега „клекна“ за 3 милијарди долари

170

Од кога ја основа својата компанија за производство на енергетски чоколади, Гери Ериксон жестоко и дава приоритет на независноста на неговиот Cliff Bar веќе 30 години. Тоа траеше до оваа недела.

Cliff Bar, енергетски чоколади, ќе ги купи прехранбениот гигант Mondelez International за најмалку 2,9 милијарди долари, објавија медиумите.

Ова е шокантна вест од една компанија која за време на својот „живот“ одбила толку многу понуди за купување што дури ни самиот Ериксон нема поим за бројот на потенцијални купувачи, пишува Inc.com.

Ериксон рече дека во случаите кога сакал да избегне аквизиции, се фрлал себеси и целата компанија во огромни долгови. До 1998 година, Cliff Bar – именуван по таткото на Ериксон, Клифорд, беше меѓу најбрзо растечките компании во САД, но во 2000 година, неговата деловна партнерка Лиза Томас одлучи да ја напушти компанијата. Тој беше блиску до продажба на 120 милиони долари во тоа време, но токму кога требаше се да биде потпишано, Ериксон се повлече.

„Коцкање на векот“

Откако го направи она што го нарече „коцкање на векот“, Ериксон го претвори Cliff Bar во компанија за која некој е подготвен да плати три милијарди долари денес. Ериксон ги направи вработените сопственици на компанијата од 2010 година, со усвојување на план за сопственост над акциите на вработените, со кој се исплаќаат годишни дивиденди.

Ериксон и неговата сопруга и деловен партнер Кит Крафорд поседуваат 80 отсто од Клиф Бар од пред неколку години. И покрај предавањето на титулата извршен директор во 2013 година, парот беше активно вклучен во секоја голема одлука на компанијата.

„Гари и јас отсекогаш бевме многу уверени во нашите чувства, нашата страст и љубов кон компанијата. „Сакавме да бидеме главните носители на одлуки во секое време“, изјави Крафорд за Inc.com во 2018 година.

Ништо ново
Сега засекогаш се откажуваат од тие контроли. Одлуката веројатно е донесена не само поради повеќе од 1.200 вработени кои ќе имаат корист од тоа, туку и да продолжи растот на брендот. Гигант како Mondelez – кој исто така ги поседува брендовите Oreo, Ritz и Honey Maid, меѓу многу други – може да ја искористи својата дистрибутивна моќ за да се прошири на меѓународно ниво и во САД.