Twitter ја продава MoPub за 1 милијарда долари

11

Twitter објави дека ќе ја продаде својата подружница за мобилни реклами MoPub за 1,05 милијарди долари. Купувачот е компанија од Калифорнија – AppLovin Corp, пренесе Ројтерс.

Причината за продажбата се напорите на социјалната мрежа да се фокусира главно на рекламите во сопствената апликација.

Минатата година, MoPub генерираше приход од 188 милиони долари. Платформата им овозможува на компаниите да ги следат и управуваат рекламите во нивните мобилни апликации.

„Продажбата на MoPub ќе ни овозможи да се фокусираме на огромниот потенцијал што го имаме во однос на рекламирањето на нашата веб -страница и нашата мобилна апликација“, објаснува финансискиот директор на Twitter, Нед Сигел.

Компанијата сака да се фокусира на својата основна дејност и планира да развие нови производи и карактеристики во својата платформа. Целта е двојно да ги зголеми приходите на 7,5 милијарди долари до 2023 година.

Продажбата на MoPub дојде неколку месеци по одлуката на Apple да го надгради својот мобилен оперативен систем. Сега е потешко за развивачите на мобилни апликации да го следат однесувањето на корисниците кои поседуваат iPhone и iPad.

Извршниот директор на Twitter, Џек Дорси, рече дека продажбата на MoPub е дел од стратегијата на Twitter да се фокусира на неговата основна дејност и да обезбеди нејзин долгорочен раст.

Twitter го купи MoPub во 2013 година за 350 милиони долари.

Купувачот на платформата AppLovin стана јавно претпријатие во април оваа година. Компанијата се занимава главно со игри за мобилни уреди, со над 200 наслови во своето портфолио.

Нејзините акции пораснаа за 9% во пост-размената во средата по објавувањето на договорот, додека оние на Twitter додадоа 2% на нивната вредност.