Unilever ги надмина прогнозите за продажба благодарение на повисоките цени

7

Компанијата за широка потрошувачка Unilever ги надмина прогнозите за продажба во првиот квартал откако Dove и производителот на сладолед „Ben & Jerry“ ги зголемија своите цени за повеќе од 8 отсто за да ги надоместат повисоките трошоци за синџирите на снабдување и изворите на енергија. Така, компанијата успева да компензира за благиот пад на продажбата, пренесува Reuters.

Unilever предупреди дека очекува дополнително да ги зголеми цените, зголемувајќи ја својата прогноза за инфлацијата во втората половина од годината на 2,7 милијарди евра поради „избувнувањето на војната во Украина и поврзаното зголемување на инфлацијата на суровините“.

Производителите на потрошувачи стоки ширум светот ги зголемуваат цените за да ги надоместат зголемените трошоци за енергија, суровини, работна сила и транспорт, а конфликтот во Украина ги засили инфлаторните притисоци од закрепнувањето на пандемијата со Ковид-19.

Главните продажби на Unilever за првиот квартал се зголемија за 7,3 отсто на годишно ниво, што е значително над просечните прогнози на аналитичарите од 4,4 отсто во истражувањето што го направи компанијата.

Цените се зголемени за 8,3%, а обемот е намален за 1%. Аналитичарите очекуваа раст на цената од 6,3% и намалување на обемот од 1,7%.