
Германската автомобилска групација Фолксваген објави забавување на растот на продажбата во јули, откако испораките на почетокот на годината беа поттикнати од заостанатите работи, а продажбата беше намалена од послабата побарувачка во Кина.
Компанијата во петокот објави дека групацијата испорачала 773.000 возила во јули, 6,6 отсто повеќе од слабиот јули 2022 година, но значително помалку отколку на почетокот на оваа година.
Во првите шест месеци, брендовите на VW Group испорачаа 12,8 отсто повеќе возила отколку во истиот период минатата година, додека се надополнуваше заостатокот на нарачки од претходната година.
Во соопштението, VW Group наведува дека успеала значително да ја зголеми продажбата во Западна Европа, каде во јули се испорачани 274.500 возила, за 21,4 отсто повеќе во однос на истиот месец лани.
Но, на клучниот кинески пазар, продажбата на возила од групацијата VW продолжи да паѓа. Групацијата има големи инвестиции во Кина, а продажбата на кинески клиенти беше важен дел од вкупните резултати на компанијата.
Групацијата VW продаде 260.400 возила во Кина во јули, 10,2 отсто помалку автомобили во споредба со јули 2022 година.
Кај марките на групацијата VW, најголем пораст на вкупните испорачани возила во јули оствариле производителот на луксузни автомобили Ауди за 14,7 отсто, чешкиот производител Шкода за 17,4 отсто и шпанските подружници Сеат и Купра за исто толку. како 45,7 отсто.
Сепак, основната марка Фолксваген, од друга страна, забележа пад на испораките за 0,9 отсто.
Топ брендот за спортски автомобили Porsche исто така објави изненадувачки слаби бројки. По значителното зголемување во првата половина од годината, испораките на Porsche паднаа за 7,2 отсто во јули.