Ова го означува крајот на производството на Polo во Европа, бидејќи малиот хечбек сега ќе се произведува исклучиво во Јужна Африка
По долги 40 години, VW го заврши производството на Polo во Европа. Популарниот мал автомобил се произведува во фабриката на марката во Памплона, Шпанија, но сега ќе се произведува исклучиво во Кариега, Јужна Африка. Во меѓувреме, шпанскиот објект ќе претрпи преуредување, насочувајќи го својот фокус на склопување на две нови мали електрични возила.
Продажбата на Polo се намали во последниве години, но и понатаму останува важно возило за марката. Нешто повеќе од 90.000 примероци беа продадени во првите осум месеци од годината, што е доволно за да го обезбеди осмото место меѓу најпродаваните автомобили низ Европа.
Склопувањето на Polo започна во Памплона во 1984 година, а официјално заврши во јули. Извонредни 8,4 милиони Поло се изградени во Шпанија во изминатите 40 години. Сепак, продажбата на него беше надмината од модели како T-Roc, и се чини дека одлуката на VW да го склопува и во Шпанија и во Јужна Африка повеќе нема смисла.
VW ќе продолжи да ги гради T-Cross и Taigo на локацијата во Памплона и прави промени за поддршка на електрични возила. Од 2026 година таму ќе се склопуваат два целосно електрични мали SUV модели, од кои едниот ќе го продава VW додека другиот ќе биде модел со брендот Škoda.
Auto News открива дека дуото ќе користи скратена верзија со погон на предните тркала на познатата платформа MEB што ја користат многу други модели на VW. Моделот од марката Volkswagen ќе ја носи ознаката ID2all SUV и ќе биде поставен под ID.3 во сегашната линија. Хечбек верзија на овој ЕВ, исто така, ќе биде понудена и изградена заедно со Cupra Raval во фабриката на марката во Марторел, Шпанија. Во меѓувреме, малиот електричен SUV на Škoda ќе ја носи ознаката Epiq и се очекува да започне од околу 25.000 евра.
преземено од Avtoplus.mk