Су Џу, извршен директор на крипто хеџ-фондот „Three Arrows Capital“, вели дека е многу оптимист за Dogecoin (DOGE) од повеќе причини.
Во новата епизода на подкастот „Uncommon Core“, Џу вели дека „меме“ монетата го привлече вниманието на обичните луѓе надвор од крипто-просторот повеќе од било кој друг дигитален имот на пазарот.
Тој ја наведува огромната доминација на DOGE меѓу инвеститорите на мало во популарната комерцијална апликација Robinhood како пример за популарноста на монетата.
„Јас сум многу оптимист за Dogecoin. Погледнав во заедницата, разбрав што се случува и која е пошироката теза за луѓето кои поседуваат DOGE, и во однос на нормалните луѓе и во однос на инвеститорите … Мислам дека најдобриот начин да се разбере DOGE е, ако погледнете во Robinhood, кој е [најприфатливиот] начин за инвестирање во крипто. DOGE е 60% од нивниот приход од крипто. И крипто е 40% од приходите на Robinhood, така што Robinhood е во основа прокси за DOGE. И мислам дека DOGE е четири пати попрепознатлив од Ethereum во многу заедници во Соединетите држави. Не зборувам за паметни луѓе, зборувам само за луѓе“.
Џу вели дека DOGE има едноставна порака да биде „кучешки пари“, што ги прави подостапни за просечниот човек.
„Мислам дека има нешто многу разбирливо за DOGE. Тоа е исто како и „кучешки пари“, вие ги инвестирате вашите пари во „кучешки пари“ … Мислам дека DOGE е навистина потценет во однос на оваа чиста [популарност] и нешто како квалитетот на мемињата и органиченоста на тоа…Ова е монетата од која луѓето можат да поседуваат цели количини, ова е монетата што може да се испрати меѓу луѓето … И, исто така, неговите мемиња се едноставни на начин на кој лицето, што пие пиво, може да разбере. Девојката што го објави селфито може да го разбере и може едноставно да ги стави своите пари во неа и да ги надмине сите“.