Зошто Французите сакаат специјални давачки за кинеските возила, а Германците се против тоа

Франција ја притиска претседателката на Европската комисија Урсула фон дер Лајен да ја покрене темата за кинеските електрични возила во нејзиното годишно обраќање за состојбата на Унијата во средата, и покрај стравувањата низ целиот блок дека Пекинг може да возврати. Со месеци, француската влада, како и нејзините полномошници во индустријата и Европската комисија, ја притискаа извршната власт на Европската унија да започне антидампинг истрага против кинеските производители на електрични автомобили, што може да го отвори патот за Европа да наметне дополнителни давачки на кинеските електрични возила  за кои смета дека се продаваат неправедно евтини со цел да ја задушат европската конкуренција.

И покрај противењето на претставниците на Берлин и германската автомобилска индустрија, официјален Париз не се откажува. Франција долго време е поборник за посилни европски мерки за заштита на трговијата и посилна индустриска политика, пишува Politico EU. Во исто време, еврокомесарот за внатрешен пазар, Французинот Тиери Бретон, посебно предупреди на зголемување на извозот на кинески електрични автомобили.

Во Брисел и Берлин, сепак, постои растечка иритација од француското барање, бидејќи политичарите, државните службеници и претставниците на автомобилската индустрија стравуваат од кинеска одмазда. Значи ова се две различни перспективи. Германците не сакаат трговска војна со Кина затоа што продаваат стотици илјади Фолксвагени, БМВ, Мерцедеси… Од друга страна, француските марки немаат силно упориште во Кина и сакаат да го заштитат домашниот пазар од кинески автомобили. увозот, пишува РевијаХак.